Hoppetussa Skrevet 7. oktober 2006 #1 Skrevet 7. oktober 2006 Svigerforeldrene mine røyker ganske mye, og de røyker inne. Det er faktisk så ille at når jeg har vært der, må jeg ta av meg klærne når jeg kommer hjem pga røyklukt. Svigermor har strikket et superfint sett til jenta mi, men selv etter 3 vask stinker det røyk av det. Vi har ikke vært der på besøk med babyen fordi det lukter så røyk(de bor 10 min kjøring unna oss), vil ikke utsette henne for det. Får litt dårlig samvittighet for dette, men tenker jo på babyen også! SUkk...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 sånn er det her og. De røyker ikke med lillegutt i nærheten,men når vi kommer dit så er det jo så grått at vi ikke ser hvor vi går. Nesten så jeg får pustevansker,tenk hvordan lillegutt har det da. Og det stinker røyk av alt vi har hatt med dit. Ikke så ofte vi er der selv om det også er 10 min unna.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Nå er det ingen i familiene våre som røyker, bortsett fra min mor, og hun er for lengst skviset ut på trappa, vel når det kun er henne hjemme og ingen barnebarn på besøk, da røyker hun under kjøkkenvifta, men nok om det. Når vi var små derimot så røyka hun inne, det gjorde de aller aller fleste. Min far hadde forbud mot røyk i bilen, men de aller fleste røykte der også. Jeg får sikkert mye pepper for dette, men når babyene ikke er så altfor små, eller at de har problemer med lungene av ulike grunner, tror jeg ipersonlig ikke at det er så farlig at de en gang i blandt ikke kan besøke besteforeldre. Ikke er det hver dag, og ikke er det hele tida, det er nå viktig for de små å ha godt forhold til dem :-) Få mannen til å snakke med dem om at de ikke røyker ferskt der og da når barna er der, den røyken som ligger i lufta siver nå til slutt ut, og lukta er ikke det farligste.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Be de om å la være å røyke inne samme dag som dere kommer, så blir det ikke så ille. Forhåpentligvis! Om ikke, hadde jeg droppet å dra dit, be de til dere istedet. Røyking inne er det verste jeg vet!! Selvom jeg dessverre røyker selv...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 morfaren min røyker og kjempe masse. jeg har sagt at jrg ikke tar med meg datteren min inn dit..så jeg skjønner godt at du ikke tar med deg babyen der.. enten får de slutte å røyke inne, eller får de komme til dere når de skalse barnebarnet sitt...
84 mamma Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Hei... Det er heldigvis ingen i min eller sambo sim familie som røyker. Vil berre gi deg eit tips om den strikkadressen. Heng den ut på snora ein dag er det ver til det og litt god vind, forhåpentligvis vil ein del av røykelukta forsvinna då...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå