Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er uvanlig tidlig oppe til lørdags morgen å være. Etter å ha ventet på tr i over en uke, bestemte jeg meg full av tvil (siden alle mulige symptomer var fullstendig fraværende) for å teste. I 5 min satt jeg og stirret vantro på en POSITIV test, før jeg vekket gubben for at han skulle klype meg og overbevise meg om at jeg ikke bare drømte:

JEG ER GRAVID!!!

Jeg blir ikke klok på kroppen min! Vi har holdt på å i 6 pp, og nesten hver gang har jeg vært overbevist om at vi har lykkes, men neida. Denne gangen har jeg vært så opptatt og stressa med alt mulig annet, og sikker på at vi hadde bomma fullstendig på el (og har heller ikke kjent et eneste symptom) at jeg var fullstendig overbevist om det motsatte.

Akkurat nå føler jeg meg bare helt forvirret og det meste er kaos, hadde bare lyst til å dele denne nyheten med dere her inne i håp om å spre litt optimisme. Leser at det er flere andre som har testet positivt i disse dager og håper dette bare er begynnelsen på et gigantisk skred av gla'nyheter!

Etter siste graviditet som endte med senabort i uke 18 er jeg veldig redd for å glede meg for tidlig, håper derfor det er greit for dere om jeg blir her inne en stund til.

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6591125-ikke-til-%C3%A5-tro/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære zoe*. Denne gangen går det bra skal du se. Det kan da umulig skje flere ganger. Det er så koselig med en slik gladmelding. Håper du får et problemfritt svangerskap og kan ståle av lykke fra nå av og i all framtid over ditt lille vidunder :-)

Stor gratulasjonsklem fra

Annonse

Tusen takk, kjære dere!! Ble skikkelig rørt da jeg så all denne responsen, særlig fordi jeg selv er mer aktiv som leser enn til å skrive innlegg/svar...

Ønsker dere en super søndag, og måtte flest mulig her inne bli smittet av denne baby-bølgen med snarlige resultater!!

Klemmer fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...