Gå til innhold

uh... Uke 16 allerede! Flere som synes at tiden går fort?

Anbefalte innlegg

Dagene går over i uker, og allerede 26. Oktober er det tid for ultralyd! Weeeeeeee! Gleder meg=)=)

Har sett spiren 2 ganger allerede, men håper jo å få vite kjønn denne gang da. Visste det forrige gang, og er for nysgjerrig til å la vær å få vite det denne gang! Spennede å se om frøken Dings får en lillesøster eller lillebror=)

Fortsetter under...

ja jeg synes det går kjempe fort, er i uke 15 må og for ikke så lenge siden var jeg i uke 5...helt utrolig. men jeg tror tiden går fortere etterhvert fordi man slutter å tenke på det hver sekund, når kvalmen gir seg er signalene så mye mindre. skal på ul 7 nov.

Jeg synes ikke tiden går spesielt fort!!

Men sikkert fordi jeg hele tiden venter på noe (selvfølgelig venter jeg mest på at babyen skal kommen, men det er jo fortsatt så alt for lenge til)...Venta på første legebesøk, så på 12 uker, nå venter jeg på at jeg skal få innkalling til ul, og etter det er det sikkert noe anna. Tida går seint!! For meg ihvertfall, sjøl om den har gått fort når jeg ser tilbake...

Er forresten 14+2

Hei...

Ja jeg synes de siste tre ukene har flydd. Jeg er nå 15+3. Men det er sikkert fordi formen føles bedre og da blir ikke dagene så tunge heller. Kvalmen har gitt seg for noen dager siden. Så nå koser jeg meg bare med å være gravid for første gang.

Jippi:)

Annonse

Ja! Endelig begynner tiden og gå litt fort! Syntes tiden frem til uke 12 sneglet seg fremover... Men nå derimot!! Er 14+3 idag og i min 15 uke, snart 4 måneder på vei slår det meg! Gøy:) Skal til jordmor 16/10, og til UL 2/11, så nå har vi mye og glede oss til jeg og min kjære.

Er så spent på å få høre hjertelyden hos jordmora, håper alt står bra til. Jeg kjenner enda ikke noe særlig til liv... Men det varierer jo veldig, for førstegangsfødende er det ikke vanlig å kjenne så mye før i uke 18 leste jeg, trøster meg med det jeg!! Har dere jenter kjent noe liv der inne til nå??

hei, ja fort å fort fru blom. er 16+3 i dag. va utruli deili å være hos legen på ons som va å fikk høre hjertelyden-160 slag i min! så deili å høre at d va liv. skal på UL 18/10 skal bli arti å se det lille livet. men vi vil ikke vite kjønnet dog. men siden man ikke kjenner noe enda blir d godt å se det. Er fra i dag 50%sykenmeldt pga bekkenløsningsplager- huff håper det skal gå over snart slitsomt det her! hehe syns det er vell tidlig å bli plaget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...