Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oiiii, ikke IKM før neste helg. Ja da må du produsere tidlig HCG i urinen din. Noen gjør jo det også. Det er jo bare flott da.

Vil være veldig rart om dette skulle være falskt positivt.

Ser dette er din 1 pp. Gikk du på prevansjon før det?

Annonse

Hmm... eg aner som sagt ikke noe om tidspunkt for hverken el eller ikm.... men det har "murret" omtrent hver dag siden spiral forsvant.

Kanskje for mye sex.... neida.... men tror ikke eg kan bruke murringen som et sympt. ihvertfall!!!

Lykke til videre!!!!

Annonse

Testet om morgenen ja... og det ble bare et minus-tegn.. Ble liksom litt skuffet enten jeg vil det eller ikke! Trodde det skulle gå bra men, jeg ble lei meg likevel. Gråt og sendte meld til forloveden, men han ville ikke svare meg engang. Så jeg sendte maaange meldinger. Spurte om han var lei seg. " Neida, vi får vel KANSKJE bare prøve att da", sa han. "Men er du sikker på at du vil ha baby da", spurte han. Så da virker det som om han ikke vil lenger... At han er usikker, og ikke glad i meg lenger. Så jeg sendte ham stygge meldinger i hele går. *sukk* Så dum jeg var. Og han svarte jo ikke, sa bare at han var full. (Han bor 4.5 time unna meg fordi jeg studerer...) Og ellers så har jeg ikke hørt fra ham i det hele tatt. Er så knust...

Huffda, d hørtes leit ut :/

Han er jo glad i deg, dere er jo forlovet :) Prøv å ikke ta sorgen på forskudd i hvertfall, av og til er det komplett umulig å kommunisere på med mannfolk, det vet jeg alt om...

Men som regel ordner d seg etterhvert likevel...

Prø vå hold ut til du hører fra han, ikke send flere stygge meldinger, det blir du bare å angre på senere.

Hvis du MÅ ha det ut, bruk ei venninne eller noe.

*stor trøsteklem*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...