Gå til innhold

jeg skjønner ingenting jeg:(

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Det kan være så mnge ting.

Men det trenger ikke være værre enn at du stresser med det.

-Akunpuntur (hvordan skrives det?)har jeg hørt er veldig effektivt.

-Slimløsende hostesaft

Har du vært hos legen? Han\hun kan kansje gideg tips og hjeipemiddler.

Dette var ikke så mange råd men håper at det hjalp litt =)

Lykke til!!

Selv om man har samleie paa de riktige tidspunktene er det ikke 100% sjangs for aa bli gravid. De sier det er ikke uvanlig at par proever i ett aar foer det klaffer. Men dersom man har proevd i ett aar uten aa ha blitt gravid, skal man oppsoke lege.

Lykke til.

neij har ikke vært hos lege neda! tenkte jeg skulle vente med det til jg runderr 1 år.. men husker enda for mange år siden da jeg var hos gynekolog at hun sa jeg hadde skjev livmor! vet ikke om det er vanskeligere da å bli gravid? åsså har jeg hatt chlamydia 2 ganger:/ mn har ingen smerter og har normal mens! så det er vel ikke noe galt med meg? kjenner man det hvis det er noe feil m eggstokkene?

Annonse

hei! det trenger jo ikke å være noe galt, veldig mange av oss her har jo prøvd lenge.... det klaffer bare ikke. bare å fortsette å prøve... ikke mist motet :o)

vi har prøvd i 10 måneder uten å lykkes. jeg er 27 år .

ikke mist motet. Jeg er også ung, nettopp fylt 24 år, og prøvd i 1,5 år uten å lykkes, men jeg har stor tro på at vi skal klare det, og komme ut av dette som sterkere mennesker.

Jeg har også stor tro på at du vil lykkes, men om du er usikker eller beskymret så anbefaler jeg deg å dra til lege. Vi ble utredet før vi hadde prøvd ett år (gikk til prvat gyn), og det var en lettelse da endelig diagnosen kom, og vi visste hvorfor. Det er hjelp og få :)

LYkke til videre :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...