Gå til innhold

Oktober: Noen flere som sliter med å sove?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JA! Har vært våken siden fire nå og fant til slutt ut at det var best å stå opp. Det er ikke lett å finne gode sovestillinger for tiden, nei. Får krampe i hoftene etter å ha ligget en stund på den ene siden. Å snu seg er et prosjekt. Halsbrannen blusser opp, magen knytter seg i kynnere og bekkenet streiker. Hver gang jeg er oppe på do, tar det lang tid å sovne igjen, særlig etter siste tur i 5 tiden...Men jeg trøster meg med at jeg er nærmere målet enn noen gang. Har termin 23. oktober, men jeg forventer ikke fødsel med det første. Har gått 12 og 9 dager over tiden før...

Du sover forhåpentligvis igjen nå :-)

Tror jeg skal legge meg igjen og håpe på noen timers søvn før dagens dugnad i rotehuset begynner. Har tenkt å sette mannen skikkelig i sving i dag. He, he.

Jeg fikk ikke sove før ca kl 06.00,og så våknet den minste sønnen min kl07.00. skal snart vekke mannnen min så jeg kan prøve å få sove et par timer.Jeg klager egentlig ikke for det er veldig spennende å vente,men slitsomt å ikke få sove.Min første sønn kom en mnd før termin,og nr 2 kom 12 dager før.Jeg begynner nok å vente litt tidlig men det er jo bare 9 dager til termin.Kan skje når som helst.

Jepp, her og! Ikke mer enn ca 2 timers soving før jeg a) våkner av sinnsyk halsbrann B) må på do (igjen!) c) krampe i hoften og må bruke flere min på å snu meg rundt....ja, jeg kjenner igjen absolutt alle svarene her :-) Sist jeg så på klokken i natt var den 0430, tror jeg sovnet og sov virkelig godt..helt til 4 åringen roper kl 06 om "er barne-tv begynt??". Han la seg til å sove igjen, men det gjorde ikke jeg. Iallfall ikke før omtrent ved 07 tiden, og gjett hvem som da våkner 0730 og lurer på om barne-tv har begynt..grrrr..*hater barne-tv akkurat nå*.

Har ikke så lang tid igjen, kun 12 dager til keisersnitt, så jeg holder jo ut - tenker med gru på at jeg egentlig kunne hatt minst 1 mnd igjen. Dvs at terminen min er 27 oktober og jeg kunne risikert å gå 14 dager over det igjen, slik jeg gjorde med førstemann. Da hadde vi jo vært langt uti november! Hm, 12 dager er visst ikke lenge likvel :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...