Gå til innhold

Oktober: Noen flere som sliter med å sove?


LHR76

Anbefalte innlegg

Jeg la mmeg kl 22.30 i kveld,men våknet kl 01.30.Får ikke sove igjen.Er på do x antall ganger om natta og klarer ikke å få lagt meg noe godt.Jeg har også hatt endel sterke kynnere de siste dagene så jeg ligger liksom å venter.Har termin 16 Oktober.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA! Har vært våken siden fire nå og fant til slutt ut at det var best å stå opp. Det er ikke lett å finne gode sovestillinger for tiden, nei. Får krampe i hoftene etter å ha ligget en stund på den ene siden. Å snu seg er et prosjekt. Halsbrannen blusser opp, magen knytter seg i kynnere og bekkenet streiker. Hver gang jeg er oppe på do, tar det lang tid å sovne igjen, særlig etter siste tur i 5 tiden...Men jeg trøster meg med at jeg er nærmere målet enn noen gang. Har termin 23. oktober, men jeg forventer ikke fødsel med det første. Har gått 12 og 9 dager over tiden før...

 

Du sover forhåpentligvis igjen nå :-)

Tror jeg skal legge meg igjen og håpe på noen timers søvn før dagens dugnad i rotehuset begynner. Har tenkt å sette mannen skikkelig i sving i dag. He, he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk ikke sove før ca kl 06.00,og så våknet den minste sønnen min kl07.00. skal snart vekke mannnen min så jeg kan prøve å få sove et par timer.Jeg klager egentlig ikke for det er veldig spennende å vente,men slitsomt å ikke få sove.Min første sønn kom en mnd før termin,og nr 2 kom 12 dager før.Jeg begynner nok å vente litt tidlig men det er jo bare 9 dager til termin.Kan skje når som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, her og! Ikke mer enn ca 2 timers soving før jeg a) våkner av sinnsyk halsbrann B) må på do (igjen!) c) krampe i hoften og må bruke flere min på å snu meg rundt....ja, jeg kjenner igjen absolutt alle svarene her :-) Sist jeg så på klokken i natt var den 0430, tror jeg sovnet og sov virkelig godt..helt til 4 åringen roper kl 06 om "er barne-tv begynt??". Han la seg til å sove igjen, men det gjorde ikke jeg. Iallfall ikke før omtrent ved 07 tiden, og gjett hvem som da våkner 0730 og lurer på om barne-tv har begynt..grrrr..*hater barne-tv akkurat nå*.

Har ikke så lang tid igjen, kun 12 dager til keisersnitt, så jeg holder jo ut - tenker med gru på at jeg egentlig kunne hatt minst 1 mnd igjen. Dvs at terminen min er 27 oktober og jeg kunne risikert å gå 14 dager over det igjen, slik jeg gjorde med førstemann. Da hadde vi jo vært langt uti november! Hm, 12 dager er visst ikke lenge likvel :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...