Gå til innhold

Vet dere hvordan bebisene ligger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på en sjekk på føden i dag(er 32+0),og jordmor sa hun trodde hun lå med rumpa ned enda.

Men,hun sa jeg hadde god plass,og at hun fint kunne snu seg inni der.

Men,syns liksom "alle" andres bebisen har snudd seg på denne tida....

Hva med deres små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her ligger hun med hodet ned, rygg og rumpe på min venstre side og beina på min høyre side...slik har hun ligget i flere uker nå, så det virker som om hun liker seg i den stillingen, og det er jo helt supert... tenkte å høre med jm på neste mandag om hun kan ha festet seg allerede, siden hun ligger den veien hele tiden... men liv er det der inne i hvert fall... masse dytting, pressing og sparking...

Skrevet

samme som desemberbebis, ho har hodet ned, og ryggen til venstre side(var på ul for 2 uker siden) har ligget sånn i godt over 1 mnd, for var vant med at ho satt med rumpa ned, også snudde ho seg, så jeg kjente ikke bevegelsene igjen(ble redd) Nå kjenner jeg sparkene på en plass, samme plassen siden ho snudde seg. Lurer egentli på om hodet har festa seg, blir spennende neste gang jeg skal til jordmor. Vet ikke hvor tidlig de skjekker dette? er i uke 32(BIM-uke)

Skrevet

Jeg tror lillegutt ligger sånn som desemberbebis og månefuglen sine ;-)

Desemberbebis og månefuglen: Hvordan kjenner dere spark??? jeg kjenner spark bare på høyre side, men det er litt forskjellig hvor... noen ganger lavt noen ganger høyt, men ikke så høyt som ribbbeina...... kjenner noen småbevegelser på venstreside eller nærmerer midten noen ganger- men det har jeg tenkt kanskje er armene???

Skrevet

Sidelengs, med beina mot høyre... :))

Kjenner masse småspark på høyre side. Spesielt når jeg ligger på den siden, da er det som han står og tråkker på madrassen min:)

Han har ligget sånn et par dager nå... Før det lå han mest med beina nedover :)

Skrevet

kjenner spark oppe mot høyre,og avogtil litt mot midten.

Avogtil får ribbeina støyten. Disse sparkene er ikke noe gode.

Kjenner noen mindre bevegelser rett under navelen som jeg tror er hendene.

Skrevet

jeg kjenner ofte at hun strekker seg lit, eller dytter beina ut, rett i næreheten av ribbeina mine, så det er som regel ganske høyt oppe på høyre side jeg kjenner henne også små dunking nede på venstre side så deter nok armene... når hun strekker seg presser det på blæra mi, så det er nok hodet...

Skrevet

Mitt lille nurk ligger med hodet ned og ryggen mot høyre side fikk jeg vite i går hos legen. men tror ikke det er uvanlig at de ikke har lagt seg "rett" vei ennå altså. ...

Skrevet

Min lille baby ligger med bena NED!! Kjennes ut som nurket tråkker "igjennom" snart!!! Jeg vil at den skal snu seg.... er 32 uker....

Men babyene kan vel snu seg helt frem til uke 36 eller noe har jeg hørt/lest... håper det stemmer... :o)

Skrevet

Hodet ned og festet ifølge legen. Tidlig syns jeg da ..........

Skrevet

han ligger i seteleie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...