Dibber Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Lurer på om det er noe som skjer? Har hatt voldsomme kynnere i hele ettermiddag, og de gir seg ikke når jeg slapper av... Har litt vondt i ryggen også. Det går nok over i løpet av noen timer, det er typisk min flaks:-)
Billy 2 Foedeklar Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Heisann !Hvordan går det med deg ? Jeg har termin dagen etter deg.I går fikk jeg sterke kynnere/svake rier hvert 20 minutt hele kvelden , men det stoppet i halv tre tiden, ble ganske gira en stund og håper ikke det er 2 uker til neste gang noe skjer.Med første mann hadde jeg det på samme måte og da startet fødselen dagen etter, men jeg husker ikke om riene muligens startet enda litt "vondere"den gangen !! Lykke til, hadde vært morsomt med en oppdatering.
Dibber Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. oktober 2006 I natt har det blitt lite søvn, og hver gang jeg våknet hadde jeg disse takene i rygg og mage. De er her ennå, men om de har noe for seg aner jeg ikke. Sist gang startet det mer sånn "pang" og jeg tenkte at Oi, nå skjer det. Jeg visste at detvar i gang. Med min første ble jeg satt i gang, så det ble noe annet... Men nr 3 er jo som kjent en luring, så:-) Ikke noe annet å gjøre enn å vente og se:-) Ha en fiiiin dag!! Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå