Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har de siste to dagene hatt følelsen av at vannet skal gå men jeg har bare plutselig fått masse utflod, jeg verker nederst i magen, stikkesmerter og menssmerter men det varer ikke lenge om gangen da, kan ha det en liten stund så kommer det igjen om noen timer. No er det faktisk en god stund siden jeg kjente det da. Også stikker det i skjeden??? Kjennes ut som en har tenkt seg ut men det er alt for tidlig, er bare 25+4 så h*n må holde seg der inne en stund til. Har vært veldig trøtt og stresset den siste tiden da så jeg håper det er det som gjør det og ikke noe annet. Flere som har hatt det sånn??
Cbabe med lille mannen Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Ta en telefon til føden, synest det høres litt skummelt ut jeg. Du sier det har vert endel stress i det sisste, har du prøvd å ta det helt med ro. Bare ligge å lese og se på tv feks. Slappe helt av ? Men tror jeg ville ringt uansett =) Håper det går bra med deg......
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 har hatt noe lignende følelse jeg også. Følelsen av at livmoren "jobber", også har det kommet ut en hel masse seig utflod... Ta telefon til føden for å være sikker, men tror ikke det er noe å bekjyre seg for... Når vannet går så er det nesten som å tisse på seg... Om du mister slimproppen slik jeg gjorde forrige graviditet ti dager før fødselen.. så er det en geleakti masse på størrelse av en tommelfinger, massiv liksom... Dette går fint skal du se, ingen blødninger da er det oftes ingenting å være bekjymret for. Lykke til ;-)
2flottebarn;) Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Har også hatt det lignende. Mye strekking i underkant av livmor og øm i området rundt mage/korsrygg. Var til lege og han sa jeg kunne ta d med ro når det stod på, ikke løfte osv(jobber i barnehage jeg da...). Men ta deg en tur til legen, så får de sjekket at alt er bra! Viktigste for meg var i alle fall at legen sa at dette var normalt, ikke farlig, men forhold deg til det med å ta det med ro når det står på.Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå