Håper på nytt 34 Skrevet 20. oktober 2006 #26 Del Skrevet 20. oktober 2006 Hei dere Har lest igjennom de fleste innleggene på denne tråden og føler jeg har funnet min plass.Så utrolig å høre om flere som er i så og si samme situasjon og som har kommet like langt i prosessen. Selv har vi forsøkt i rundt 2 år. Har ikke fått påvist noe som kan forklare den ufrivillige barnløsheten. VI har fått henvisning til Riksen og har nettopp fått brevet derfra om 9 månders ventetid.... Vet ikke helt hva som venter i mellomtiden. Men som en av dere hadde erfart blir det vel innkalling til et infomøte snart... Bor selv i nærheten av Oslo og syntes det hørtes veldig ålreit ut med et felles treff. Håper jeg får mulighet til å stille. Enn så lenge har jeg ingen store anbefalinger eller råd å komme med. Men ønsker alle lykke til fremover. Ha en flott helg !!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6589969-snart-klar-for-assistert-befruktning-tr%C3%A5d/page/2/#findComment-6768047 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå