sunnychild Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 sete vi har nå skal vær fra 9-18 kg og jenta vår er nå ca 13 kg. Jeg syns sete vi har nå har blitt litt kronglete å få lukket.. nesten sånn hold inn magen så mamma får festet selen... spesielt ille er det nå når boblejakkene er på igjen. Spørsmålet er nå - bør vi kjøpe de der stolene som en bruker vanlig bilsete på ( de med pute og rygg - fra 15-36 k6 står de på de?? Noen som vet og vil gi oss et råd
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Hva slags sete er det du har da? Vi har Acta Graco sitt som kan stå begge veier. Der er det masse sele igjen når vi løser opp. Har en som er 15 kg...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Det setet du har skal du kunne bruke til barnet er ca 4 år. Du må løsne på selene når du tar på, det regner jeg med du gjør? For når selene er på skla de strammen slik at du bare får en finger eller to mellom beltet og barnet. Så hvis du ikke løsner, har du ikke sjangs til å få festet hvis det er så kort som det skal når du kjører. Dette er veldif viktig, for eller så er det ltie vits i et bilsete. Barnet vil løsne fra setet i en kollosjon.
sunnychild Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 8. oktober 2006 vi har et maxi cosi sete som kan brukes begge veier- nå bruker vi det forovervendt.. Tror nok ikke jeg har vært så flink med det å løsne og stramme seler..får begynne med det- så får vel jeg en lettere mamma hverdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå