~bubbe~ Skrevet 6. oktober 2006 #1 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er det et sjelden eller oppbrukt navn?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spuntemor Skrevet 7. oktober 2006 #2 Del Skrevet 7. oktober 2006 Veldig vanlig her hvor jeg bor, særlig som andre navn i dobbeltnavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 7. oktober 2006 #3 Del Skrevet 7. oktober 2006 Absolutt oppbrukt, spesielt som andrenavn. Og ikke veldig fint.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #4 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jeg får spasmer av det navnet... For det første er det ikke særlig pent, for det andre, er det verdens verste slengepå navn, passer jo til alt... Endre derimot er veldig fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #5 Del Skrevet 8. oktober 2006 Meget pent navn! Ikke som mellomnavn, men alene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 8. oktober 2006 #6 Del Skrevet 8. oktober 2006 Liker ikke det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 9. oktober 2006 #7 Del Skrevet 9. oktober 2006 Synes André er fint alene. Det er vel ikke så vanlig nå, men er mye brukt i min generasjon (var veldig poppis ca 1980-90). Navnet ligger på 105 plass over mest brukte mannsnavn i Norge (omtrent likt som Erlend, Atle og Emil). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magiska Skrevet 11. oktober 2006 #8 Del Skrevet 11. oktober 2006 OPPBRUKT veldig oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå