Gå til innhold

Sover dere sammen med bebisen om dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sover ALLTID første formiddagsluren sammen med poden, selv om han nå er blitt åtte måneder. Han står opp rundt seks hver dag, og det er eneste måten jeg kan holde hodet over vannet på. Hvis jeg ikke sover, er jeg helt ødelagt. Nå skal det jo også sies at jeg er alene med ham.

Men er det bare meg som MÅ ha denne luren? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde ofte det!! Deilig!

Min er 11 måneder nå, og det er ikke så ofte at vi blunder sammen på dagtid lenger.. men seinest nå i ettermiddag sovnet jeg med ham da jeg skulle legge ham. :)

Tror at jeg egentlig hadde hatt godt av en blund på formiddagen enda, men jeg er så avhengig av alenetid at jeg tvinger meg selv til å være våken :) Og legger meg ofte aaaaaaltfor seint om kveldene også..!

Skrevet

Har liksom tenkt å gjøre det...

Men setter meg med pc'n, og plutselig er hun våken igjen...

1 times tid går fort her inne, eller når du surrer med andre ting...

Skrevet

Har vi hatt en aktiv natt med 2-3 amminger, sover jeg gjerne sammen med henne på dagtid, om vi ikke har andre planer..

Er som regel ute og farter, og hun sover i vogna etter behov..

Har som andre har sagt stort behov for alenetid, så da blir jo det som regel på dagen når ho sover, eller seeeeeent på kvelden etter mannen har lagt seg også...

Skrevet

Jeg sover som regel formiddagsluren med snuppa :)....det er sån godt :)

Skrevet

Jeg sover også BESTANDIG første luren sammen med poden:)

Hihi av og til sover han en halv time i senga si og da bruker jeg ta han opp sammen med med og da kan han sove to timer til:)

Skrevet

jeg gjør ikke det....tror jeg har gjort det 2-3 ganger.... jeg syns det er så deilig å få gjort litt andre ting når hun sover... f.eks lese, surfe nettet osv...og ofte er vi ute å gå tur når hun sover lengst...

Skrevet

Jeg gjør ikke det.. Når hun sover pleier jeg å sørege for å få gjort andre ting som jeg ikke har rukket. Som f.eks husarbeid.

Skrevet

jeg sov masse sammen med han en periode før jeg fikk rutine på sovingen.. han sovnet lettest sammen med meg og sov lengre... men nå sover han stort sett alene i sengen sin, mens jeg gjerne blunder på sofaen... var litt redd for at han senere ikke skulle klare å sovne uten meg... men på kvelden er det bare å legge han og gå!!

Skrevet

Sover gjerne samtidig som hun tar den første luren, sånn rundt 11-12 tida. men hun sover i sin egen seng og jeg i min. Vil at hun skal greie å sove på egenhånd. Men nyter å få meg den lille luren, hvis jeg greier d da, har av og til litt vanskelig med å få sove om dagen jeg da, men tyder vel på at jeg får nok søvn.

Prinsessa mi er 5 mnd da :) Født 24. april så ikke så alt for lenge til hu blir 6 mnd :) Et halvt år :):D

Skrevet

Jeg pleier å gjøre det, men ikke i dag :P

Men han sover sinnsykt mye bedre når jeg sover med ham!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...