Gå til innhold

Kjønnsvorter?- Hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Velger å være anonym akkurat vedrårende dette spørsmål.

Noen som har opplevd å få kjønnsvorter før? Har oppdaget noen små prikker et par cm inn i skjeden. Det er ikke ubehagelig og klør ikke. Skal til gyn til uken. Har lest at det kan forekomme under en graviditet. Noen som vet noe om dette? Kan jeg smitte kjæresten min v samleie? Er det skadelig for babyen? Har også lest at det kan overføres til babyen under fødselen. Hjelp. Litt skummelt dette syntes jeg. er 25+5 på vei..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg har hatt kjønnsvorter/kondylomer..

det smitter over til kjæresten din hvis dere har samleie..,dessverre..

jeg måtte fryse mine bort, hos gynokolog på sykehuset, ikke akkuratt en behagelig opplevelse..

jeg vet ikke om det er farlig når du er gravid og om det vil overføres til babyen, men det kan utvikles til livmorskreft hvis det ikke blir oppdaget/fjernet fortest mulig..

Skrevet

smitter ikke når du er gravid, men hvis du fortsatt har det når du skal føde må du muligens ta ks. har en venninde som hadde akkurat dette problemet. hun måtte ta ks, fordi det kan smitte bebisen under fødsel.

ikke så kult å få en kjønnssykdom av mamman sin, det kan de ordne selv når de kommer i den rette alderen =)

Skrevet

Jeg har også hatt kjønnsvorter og det trenger nødvendigvis ikke smitte ved samleie, kjæresten min fikk det aldri, selv om vi hadde et aktivt sexliv. Jeg hadde ikke så mange da, så kanskje det er grunnen? Noen har visst lettere for å få det en andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...