Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Noen som har vært i åpen barnehage? Hvordan er det, og er det for litt større barn? Begynner å kjede oss litt nå og tenkte at vi skulle prøve det. Han er foresten 6 mnd. Hvor er det i Bergen?
KaMa Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Nykirken har en åpen barnehage på nordnes. Vi er der fast en gang i uken (pjokken er 6 1/2 mnd) og syns det er et bra tilbud. Han er omtrent den yngste der, gjenomsnittsalderen er vel fra 1 år og opp til, tja 2 1/2, tror jeg. (Vanskelig å tippe alder...) Vet ikke om flere, men det er vel aller helst fordi jeg ikke har vært på leit etter fler. Hør med helsestasjonen din. De har ofte oversikt.. :-)
mai mammaen til to Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 jeg har tenkt å gå snart og..hun er 5 mnd... de har i loddefjord, rett bak vestkanten, og i olsvik og vet jeg..
-carina- Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Det kan jo være at selve åpen barnehage er for de barna som er litt større, men det kan jo være veldig kjekt for mor å komme seg litt ut også, da! )
KaMa Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Tja, ikke den vi går i... Har eget baby hjørne, med masse myke leker/puter som er litt skjermet fra de andre barna. Som sagt, pjokken her syns det er kjempe artig å ligge å se på alle barne. Noen ganger er det noen barn som kommer bort for å hilse på, noe han også synes er stor stas.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå