Verdens lykkligste mamma Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 om man skal tro på at det står "ikke gravid" når jeg tar ut testpinnen ser jeg en svak men tydelig strek (i tillegg til den vanlige streken)..ikm imorgen...........har hatt vondt i puppene i over en uke nå....
Erle85 Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 den streken har ikke noe med om du er gravid eller ikke. beklager... står det ikke gravid, er du enten ikke gravid, ellerså har ikke kroppen dannet nok hcg... MEN, digital testen tenger mer hcg enn vanlig stavtest.. Ønsker deg hvertfall lykke til! å håper indelig for deg at det er en liten spire der inne..
Verdens lykkligste mamma Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 Ok greit å vite...da trenger jeg ikke være usikker på det værtfall...tusen takk for svaret!!!Lykke til med deg oxo, håper vi alle her inne snart har spire der inne....
Erle85 Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 testet du med morgen urin? eller nå i kveld? det beste er å teste om mornigen.. prøv å vent med å ta en test til søndag/mandag... hcg stiger ca annenhver dag:)
Verdens lykkligste mamma Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2006 testet ikveld ja..ja tror jeg venter til uken igjen før jeg tester...problemet er at det er så fristende å ta en ny test, for kanskje den kan være mer positiv osv..ikke lett dette her nei...
Erle85 Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 hehe... er testoman selv... men jeg skal vente med å teste til søndag.. blir dyrt i lengden med å teste hele tiden... men så tidlig er det best å teste med morgenurinen.. for da er det mest hcg i kroppen.. lykke til videre:)
*Vetlis* Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Greit at man ikke skal se på de strekene. Men kan noen forklare meg hvorfor de er veldig svake når du ikke er gravid, men kjempe sterke når du blir gravid?
Verdens lykkligste mamma Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #8 Skrevet 6. oktober 2006 Interessant at du sier det..med andre ord teller de to strekene likevel..du har vel opplevd den sterke streken siden du har "bolle i ovnen" hehehe....jeg trodde at de strekene hadde betydning siden det kommer frem en svak og en helt sterk strek....selv om det er digital test...kanskje flere på 1.trimester har opplevd noe lignende????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå