Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 ja dette lurer jeg også på!!!! Har spurt her inne før men ikke fått noe svar. hvis du skulle prøve og være heldig må du gi oss andre beskjed. Når har du termin? jeg har termin 15 november.
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har termin 10.november!! Jeg bor i Oslo,men skal til Bergen neste uke, og vil gjerne fortsette behandlingen der...
Gøydette Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg begynte på modningsakupunktur i dag i Oslo hos klinikk Fjell på Majorstua. Hun har masse erfaring og har forsket på emnet, så det er en trygghet.i Bergen kjenner jeg til en super akupuntør som jeg gikk til som student: Ingun Bjåstad på smerteklinikken rett ved fløybanen i sentrum. Jeg vet ikke om hun driver med modningsakupunktur, men det er kanskje verdt et forsøk å spørre henne. Lykke til!!
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2006 Jeg går også på Klinikk Fjeld i Oslo.. Tusen takk for råd om aku i Bergen. Skal sjekke ut om hun driver med modning også!!
Anonym bruker Skrevet 9. oktober 2006 #6 Skrevet 9. oktober 2006 Har du snakket med Bjåstad??? Driver hun med modningsakupuntur????
Jeg er HAR FØDT!!! Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 10. oktober 2006 Nei det gjør hun ikke, men jeg har vært hos en akupuntør idag, en kinesisk mann som holder til i Danckert Krohnsgate. Jeg har ALDRI følt at akupunktur har funket SÅ bra, jeg fikk ordentlig godfølelse. Når jeg kom hjem var jeg helt skutt, og virkelig kjenner at noe skjer. Han snakker ikke spesielt bra norsk, og lokalene er ikke noe særlig, men det er rent, og han kan sakene sine. Tlfnummer 55310455. Anbefales på det sterkeste!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2006 #8 Skrevet 15. oktober 2006 Hei Pusefrøken *høygravid* Hvordan går det med deg? Har du hatt flere timer hos han kinesiske mannen????? Er så spendt. Tror jeg må prøve jeg også. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå