3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Heisann! Bare lurte på om du hadde tid til å ta en titt på meg også etter hvert? Jeg og mannen prøver å bli gravide og er i den forbindelse rimelig nysgjerrige! Jeg er født 28.08.81, han 16.03.81. Vi har ingen barn fra før. Det jeg lurer på er om du kan se når vi evt er så heldige å bli gravide og om det blir jente eller gutt? Kan du også se hvor mange vi får til sammen, evt kjønn og aldersforskjell?? Vi er også i gang med planlegging av husbygging (håper på byggestart neste mnd!) og da lurer jeg på om vi er i nytt hus til en evt baby kommer? Ble en del spørsmål her, men håper du har tid en gang:) Kommer innom og dytter litt av og til;) Tusen takk! Og ha en fortreffelig helg! Klem fra meg
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 8. oktober 2006 Dytter litt igjen, jeg;)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 10. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 10. oktober 2006 Dytter igjen, jeg;)
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 11. oktober 2006 Forfatter #11 Skrevet 11. oktober 2006 Og dytt!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 16. oktober 2006 Forfatter #16 Skrevet 16. oktober 2006 Dytter litt til, jeg...
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 18. oktober 2006 Forfatter #17 Skrevet 18. oktober 2006 Prøver med en dytt til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå