Gå til innhold

Kjøpe vinterdress til 4 mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

bare lurer på om det er noen vits i? Hun kommer jo ikke til å være ute i snøen tror jeg, er 4 mnd nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun sitter jo sikkert bare i vognen da, så jeg tror ikke jeg ville kjøpt en dyr dress ialefall. jeg har en på 6 mnd. og jeg har kjøpt en myk dress som han kan ha når han sitter i vognen. Jeg kjøpte en babydress fra reflex.

Skrevet

Hei!

Min pjokk ble født 17. juni, og jeg tror jeg skal kjøpe vinterdress til han i strl 74 eller 68. Han bruker 62 nå. Han er jo ikke ute i snøen, men vi liker å ha han i bæreselen og han liker å "sitteligge" i vognen å kikke ut. Har en lammeullspose jeg skal bruke på han når kulda setter inn, men tror nok jeg vil ha en dress også.

Skrevet

Vi har en myk dundress til å bruke om vinteren når vi skal ut og inn av bil. Ellers så har vi fleece dress til høsten og voksipose i vogna.

Skrevet

Eg kjem ikkje til å kjøpe vinterdress til suppa vår Har kjøpt ein god myk fleesdress som ho har i vogna. Kjem jo ikkje til å sitte i snøen så lenge ho ikkj kan sitte sjølv, så eg synast ikkje det er nokon vits i.

Skrevet

Har kjøpt en dynedress. Bruke ut og inn av bilen. Kanskje i vogna på kjøpesenter når vi skal ut igjen og i bil. Kan åpne mye i fronten

Skrevet

jeg har kjøpt en dress til datteren min,..men det er sånn babydress liksom..ikke sånn som hun kan sitte i snøen med osv... brukt den her forrige dagen da vi var ute å gikk og hun ikke ville sitte i vognen..da tok jeg den på så brukte hun den når hun satt i bæreselen... det gikk helt fint... er myk og god.... ellers så har jeg en god og varm vinterpose som hun skal bruke til vinteren..

Skrevet

Kommer vel litt an på om du bor på Røros, med minus 25, eller i Bergen med minus 2,5?

Skrevet

Dattern min er 4mnd og hun har fått en dress som hun kan ha når vi bare skal inn og ut av bilen.. Sitte i bilstolen osv. Bare for at hun ikke skal bli kald. Til vogna har jeg skinnpose.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...