Kæmma og trultene Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 bare lurer på om det er noen vits i? Hun kommer jo ikke til å være ute i snøen tror jeg, er 4 mnd nå?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Hun sitter jo sikkert bare i vognen da, så jeg tror ikke jeg ville kjøpt en dyr dress ialefall. jeg har en på 6 mnd. og jeg har kjøpt en myk dress som han kan ha når han sitter i vognen. Jeg kjøpte en babydress fra reflex.
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Hei! Min pjokk ble født 17. juni, og jeg tror jeg skal kjøpe vinterdress til han i strl 74 eller 68. Han bruker 62 nå. Han er jo ikke ute i snøen, men vi liker å ha han i bæreselen og han liker å "sitteligge" i vognen å kikke ut. Har en lammeullspose jeg skal bruke på han når kulda setter inn, men tror nok jeg vil ha en dress også.
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Vi har en myk dundress til å bruke om vinteren når vi skal ut og inn av bil. Ellers så har vi fleece dress til høsten og voksipose i vogna.
Karoline's*mamma Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Eg kjem ikkje til å kjøpe vinterdress til suppa vår Har kjøpt ein god myk fleesdress som ho har i vogna. Kjem jo ikkje til å sitte i snøen så lenge ho ikkj kan sitte sjølv, så eg synast ikkje det er nokon vits i.
firemerkersmør Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Har kjøpt en dynedress. Bruke ut og inn av bilen. Kanskje i vogna på kjøpesenter når vi skal ut igjen og i bil. Kan åpne mye i fronten
mai mammaen til to Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 jeg har kjøpt en dress til datteren min,..men det er sånn babydress liksom..ikke sånn som hun kan sitte i snøen med osv... brukt den her forrige dagen da vi var ute å gikk og hun ikke ville sitte i vognen..da tok jeg den på så brukte hun den når hun satt i bæreselen... det gikk helt fint... er myk og god.... ellers så har jeg en god og varm vinterpose som hun skal bruke til vinteren..
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #8 Skrevet 7. oktober 2006 Kommer vel litt an på om du bor på Røros, med minus 25, eller i Bergen med minus 2,5?
ღ♥Mamma'n til prinsessaღ♥ Skrevet 7. oktober 2006 #9 Skrevet 7. oktober 2006 Dattern min er 4mnd og hun har fått en dress som hun kan ha når vi bare skal inn og ut av bilen.. Sitte i bilstolen osv. Bare for at hun ikke skal bli kald. Til vogna har jeg skinnpose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå