Gå til innhold

Kjøper dere cherrox til de minste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg de på 13-14 mnd som nettopp har begynt å gå. I tilfelle nei, går dere rett fra sommersko til vintersko?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det ville aldri falt meg inn....fordi:

De som nettopp har begynt å gå må ha mye mer støtte rundt foten enn det en cherox kan gi, samt at de ikke holder beina varme nok når det blir kaldere enn 4 minus.

Til vår sønn har jeg nå kjøpt forede semska skinn sko fra din sko og et helt vanlig par i semsket skinn som han har nå i høst og så kjøper jeg gore tex til vinteren:)

Skrevet

Må innrømme at jeg har gjort det. Men til bruk som støvler - når det er skikkelig vått før det blir kaldt. Leker mye i sandkassa, så han har hatt de på seg litt der.

Skrevet

Eg synest cherroxar er tunge, stive og held ikkje så godt på varmen, er mi erfaring frå jobb i barnehage. Dei er greie i haustregn, men ikkje som vintersko.

Vi har kjøpt vintersko av merket Ponny (Eurosko). Dei er lette og vanntette - men dei må impregnerast før bruk, og sikkert undervegs og, dersom dei blir våte ofte.

Viss du vil ha ein mellomting mellom sommar- og vintersko finst det andre alternativ enn cherrox, spør i skobutikken.

Skrevet

Jeg har kjøpt til snuppa på 15 mnd. Ho har gått i 4 mnd.

Vi kjøpte cherrox fra Viking, som er mye lettere og mye mykere enn di vanlige typene (men litt dyrere). De tåler 20 minus, men da er i alle fall ikke vi ute =)

Har også kjøpt vintersko.

Skrevet

Jeg kjøper ikke cherrox til noen av jentene mine. Synes de er kalde og tunge, samt at de blir utrolig klamme i beina av de... Bruker gortex sko uansett vær. Har vært kjempe fornøyd med det! Eldste jenta har hatt ponny sine, samt et merke jeg ikke husker i farten to sesonger nå og enda ikke vært våt i beina!!

Men, smaken er som baken...Veldig forskjellig !!!

Skrevet

har ikke kjøpt til liten på 15 mnd. hun går veldig innover med den ene foten. pratet med fysioterapeut, hun sa vi burde begrense bruken av cherrox. men hun sa ikke at vi ikke måtte kjøpe dem. vi har likevel valgt å heller kjøpe timberland høstsko med goretex og så kjøper vi noen tykkere goretex til vinteren.

Skrevet

Tulla på 17 mnd har cherroxer til høstdager, og gore tex sko til kalde dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...