Gå til innhold

Spark rundt uke 25 (samme som januarklubben)...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor tydelig og hvor ofte kjenner dere spark fra den lille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter litt jeg...

Skrevet

Husk at hvordan man kjenner spark er veldig individuelt. Hvordan morkaken ligger i livmoren spiller inn..

Jeg kjente mye spark i uke 25, flere ganger daglig. Når jeg satt meg ned, stod i ro og laget middag, i sengen. Tydelig utenpå magen også.

Skrevet

Jeg er i uke 24 og sparkene er veldig tydelige, spesielt naar jeg setter meg ned foran TV'n om kvelden og om natta. Kjenner at han romsterer inni der, hodet hans spesielt!

Skrevet

Har veldig kraftige spark. Av og til vonde.....

Mye liv ;o)

Skrevet

Jeg er 25+3 i dag og merker mye spark fra den lille, men så er jeg annengangs også da... Babyen sparker stort sett når jeg tar det med ro, enten jeg sitter eller ligger ned, dvs at jeg kjenner spark mange ganger om dagen. Mitt symfyse-fundusmål ligger over det skraverte feltet, så jeg kjenner spark til langt oppunder ribbeina - ikke behagelig. Noe er bare bevegelser, mens andre er kraftige spark/slag.

Skrevet

Jeg er 26+0 idag, og har kjent daglige spark i ca 1 mnd nå.

Babyen sparker mest om kveldene når jeg ligger på rygg i senga, men også på morgenen og ellers i løpet av dagen. Merker det omtrent ikke når jeg er aktiv (noe jeg dog er sjelden, pga bekkenløsning). Kjenner det også lettere hvis jeg sitter i sofaen og bøyer meg fram mot stuebordet.

Kjenner mye spark nå, men også andre bevegelser, som at den snur seg eller "romsterer rundt".

Skrevet

jeg er 24 uker på vei med nr 2.. og vi SER tydlig sparkene da jeg har satt/lagt meg til... morro... så rart å se på :) koser oss masse med masse spark.....

Skrevet

Jeg er 26 fullgåtte i morgen og her er det mye liv..... Ser at magen beveger seg, når jeg ligger intil samboeren min om natten så kjenner han den små som sparker og romstrerer inntil kroppen sin. =)

Synest det er tydeligere mye tidligere denne gangen. Har en jente påsnart tre.

Men det er helt klart mest liv når jeg slapper av =)

Skrevet

jeg er bare 22 uker i dag kjenne ham tydelig.. spesielt når han får blære mi til å "hikke" men kjente ham allrede i 14 -15uke stadiet.. selv om det ikke var kraftigere spark mer "rare bobbler"

Skrevet

Hei!

Jeg er 24 uker på vei og kjenner tydelig at babyen sparker og romsterer der inne. Men det er fremdeles vanskelig og kjenne sparkene utenpå magen. Hver gang jeg legger en hånd på magen så blir det stille der inne. Men det blir vel til at vi både kjenner og ser utenpå etterhvert....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...