Gå til innhold

sover fader meg ikke om natten lenger!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

blir så irritert. er i uke 32 nå og vært sånn ca to uker. sover jo litt, men oppe kansje 4 ganger hver natt og drikker. er så tørst. ligger mye våken. sover nesten ikke lenger jeg. ååå blir gal. gleder meg til å bli normal igjen!!!

et lite syte innolegg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6587541-sover-fader-meg-ikke-om-natten-lenger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja trøst dæ me at det ikje e bare du som må det!!! :)

E så lei av å snu mæ og ikkje finne ei go stilling når æ skal sove, og når æ har funne ei go stilling, ja da må æ tisse......igjenn..............Så irriteranes!!!

Og æ e åsså så tørst om mårran....Og drikk man, så må man på do......arg...hehe

er opp minst 4 ganger om natten.... og det er bare for og tisse.. + at jeg våkner og må drikke vann...da vekker jeg oxo samboer for jeg må krabbe over han for og komme ut av senga hehe:) skal love deg jeg får høre det hver morgen :)

Annonse

Akkuratt det samme her!!! Er oppe nesten hver time om natta og må tisse,skjønner ikke at jeg kan tisse mer enn jeg drikker..blir liksom aldri tomt.

Selv får jeg ikke sove før kl.5 om natta,har hatt det sånn i 1mnd nå!! Får så sykt vondt i hoftene når jeg ligger,uansett om det er på ryggen eller siden.Kjempe irriterende:-( Heldigvis jobber jeg ikke om dagen så kan sove på dagtid..Ja,nå skal det bli DEILIG å bli få ut gutten min snart kjenner jeg;-)

Samma her. Er i uke 29 og har hatt det sånn i 4 uker nå. Kjempetravelt.. våkner samme tidspunkt hver natt, går på do og får ikke sove igjen. Ligger å tenker at nå må jeg sove nå må jeg sove, og da går det hvertfall ikke... Å så når jeg har ligge våken 1 time eller 2 så blir jeg sulten og må spise, for visst jeg er sulten får jeg hvertfall ikke sove. Og sånn holder det på en stund, før jeg sovner igjen 10 minutter før klokka ringer klokka 6.15. Og da er jeg selvfølgelig kjempetrett... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...