Nr.2imai08 Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg tilhører småtroll 0-1, men håper dere som har litt mer erfaring med bilstoler kan hjelpe meg. Vi skal ha nytt sete til jenta vår på 10 mnd, vi har isofix fester i bilen og ønsker å bruke disse. Hva slags seter har dere som har isofix?
bare ein mann Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Vi har Britax Römer Duo plus Isofix og er bare kjempefornøyd med det setet. Og babyfix er bare genialt :-) Vi har brukt det siden han var 11 mnd. Verden ble straks bedre for lillemann.
bare ein mann Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 hehehe mente at isofix var genialt, men den tok du nok
Nr.2imai08 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2006 Takk for svar! Skal kikke på dette sete. er dette forover eller bakovervendt?
bare ein mann Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Det er forover vendt. Noe jeg synes fungerer meget bra.
November mamma :o) Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Hei Vi kjøpte Maxi cosi priori fix til vår datter. Det er forovervendt og det kan legges ned slik at hun kan slappe mer av og sove på lange turer. Vi er veldig fornøyd med dette setet og det var vinner av årets seter i forbukerraporten. Dette har isofix og er virkelig å anbefale!
Nr.2imai08 Skrevet 8. oktober 2006 Forfatter #7 Skrevet 8. oktober 2006 Takk for svar! Da skal jeg se på dette sete også Godt å få svar fra dere som allerede har erfart hvordan de ulike setene fungerer, for det er mange meninger og mange stoler og velge mellom:)
mammmamia ** Skrevet 12. oktober 2006 #8 Skrevet 12. oktober 2006 Du bør absolutt IKKE velge forovervendt sete til datteren din nå..! det finnes et bakovervendt sete med isofix, men husker ikke navnet på det akkurat i farta... lurer på om det er recaro, men litt usikker...
mammmamia ** Skrevet 12. oktober 2006 #9 Skrevet 12. oktober 2006 Ok, har funnet det ut nå - Recaro har en isofix-stol, Britax har en som festes i basen du bruker til babysetet og Akta Graco sin Duologicstol kan brukes bakovervendt til 18 kg med isofix... Absolutt verdt å sjekke ut! :-)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2006 #10 Skrevet 13. oktober 2006 Vi har dette: http://forbrukerportalen.no/produkter/5622/ Kan brukes både bakover og forovervendt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå