Gå til innhold

uke 34

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

nå er jeg i uke 34,og blitt veldig stoor! "alle" spør meg om jeg ikke har termin snart,irriterende,for det er jo enda noen uker igjen.Har vært på ul.der så jordmora at ungen hadde skrudd seg langt ned i bekkenet med hodet.Kjenner det godt,det presser veldig på der nede.Tungt å gå,og er veldig tungpustet når jeg jobber.Ellers kjennes det ut som bekkenløsninga jeg fikk rundt uke 20,holder på å gå over.Har plagdes mye med det.

• 4 uker senere...

Fortsetter under...

føller virkelig me deg.

er selv i uke 33 og har hatt mye plager under svangerskapet.

også gått opp 22 kilo :o (mye vann i kroppen)

gutten min ligger ganske langt nede,så kjenner han presser veldig mye på og føler han kommer til å komme før tiden...

plagsomt me dem som spør hele tiden om de ikke nermer seg snart og di får som regel sjokk når eg sier de ikke er termin før 20 desember.

har også fått mange spørsmål om de er tvillinger eg venter.

kejnner eg er temmelig lei nå.

sliter me og gå å må gå me bena samlet sammen.ganske så plagsomt.har også madrasser bygd opp i sengen,så jeg sitter og sover for og ikke ha så mye smerter+ minien er så enormt aktiv.holder på og sparker og vrir seg hele nettene og dagene.så kjenner jeg er helt utslitt nå. og ikke minst er samboeren de og å lei av og vente;)

håper tida går fort for oss begge og jeg føller virkelig me deg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...