Gå til innhold

Heia Planlegger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare heie litt. Go, go, go.... (med duskedame effekter og sånn så klart!) *krysse, krysse*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen takk Regnbuemor! Du har krysset og tenkt så mye for oss du, og det har vært en koselig oppmuntring hver gang jeg går inn her!

Men dessverre var testen negativ denne gangen også. Sto opp og testet i dag, selvom jeg egentlig ikke hadde lyst. Og den testen endte i en flytur gjennom rommet!. Ja, jeg ble skuffet selvom jeg egentlig visste at det var negativt. Så kommer vel mensen snart da....

Vi må nok ta en pause fra dette nå og se hva vi gjør videre. Akkurat nå har vi verken penger eller fridager å bruke.

Men vi titter sikkert innom av og til og ser hvordan det går med dere andre!

Klem fra planlegger og dama til planlegger!

Skrevet

Åhh det var trist, jeg hadde håper at det skulle klaffe for dere denne gangen. Ja det er ganske frustrerende og få det negative svaret gang etter gang, må innrømme at jeg hadde ganske blandede følelser når jeg sjekket etter 3,dje forsøk. Men så tenkte jeg at tross alt var det jo et gjennomsnitt på 6 ganger før man fikk treff. Så hører man jo dessverre også om alle de som får treff på 1.gang... Skjønner at dere ønsker en liten pause og ønsker dere all lykke til videre i prosessen!!!

Skrevet

Det var utrolig synd å høre. Hadde virklig tro på at det hadde klaffet for dere nå.

Men dere for ha lykke til videre, alt ordner seg til slutt skal dere se:)

Kos dere med hverandre så lenge

Skrevet

Takk for koselige tilbakemeldinger! Det er en dag for å trekke seg tilbake og slikke sine sår...

Vi ønsker egentlig ikke å ta noen pause, helst skulle vi bare fortsatt å prøve hver måned vi. Men vi bestilte donorsæd fra USA, og det var ikke billig, og 2 turer med fly pluss 1 med bil for 2 personer har også kostet en hel del! Og så er det jobben da....grenser for hvor mange ganger man kan ta fri på et halvt år....At det skal være så vanskelig for oss som er 2 jenter....sukk!

En ting jeg ikke forstår er hvorfor skjer det ingenting når gynekolog sier at alt ser såååå fint og fruktbart ut? Han sier det er ikke nødvendig å tenke på å ta HSG eller andre undersøkelser, for det er ingen grunn til at noe skulle være galt. Men baby blir det ikke..... Får vel prøve å snakke med ham igjen da?

Men først må vi ta noen måneder og samle opp penger, fridager og godt mot!

Lykke til alle dere andre som prøver, eller som har noe som vokser og gror i magen!!!

Vi sees nok igjen etterhvert!

Skrevet

Nei og nei!!! *trøsteklem, trøsteklem* Vet ikke hva jeg skal si jeg. Litt pause kan gjøre godt. Vi tok hele seks måneder pause, det var tøft, men nødvendig. Lykke til vidre, måtte alt ordne seg til slutt!!

Skrevet

Uff,det var trist å høre:-( Har fulgt med dere her på siden, føler jo liksom at man kjenner flere her etter å ha vært inne på sidene her et halvt år. Jeg er sikker på at dere klarer det til slutt, statistikken er med dere.

Håper dere klarer å nyte livet litt framover og samle krefter til neste runde.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...