Akkurat passe mange Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 veslejenta vår er 2 mnd nå. Har OTH med bag som hun sover i. Lurer på om det er plass til en lammy dunpose med skinn i bunnen i bagen, eller om det bare er plass til den i sportsvogne. Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 hun har alt for liten til å ligge i sportsvognen
Mammen til Nurket Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Hvis jeg forstår deg rett:tenker du dypvogn bagen med Lammy dunpose oppi? Så hvit jeg vet er Oth en av de minste dypvogn bagene og lammy posen er ganske lubben og stor.... Tror jeg hadde ventet til neste vinter når datteren din er større i sports -vogn.
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 det er ikke det som det blir spurt om
C <3 M <3 E <3 Skrevet 11. oktober 2006 #5 Skrevet 11. oktober 2006 Ta med vognen til en babyutstyrsbutikk og prøv med posen oppi, det gjorde jeg. prøvde både lammyen og voksi. Og legg babyen oppi for å se hvordan hun/han ligger. Du bare ruller nedredel oppunder, hvis du kjønner. Vi gikk for voksipoen, men da kan vi ikke bruke det "lokket" som skal være oppå baggen. Trur ikke vi kunne det med lammyposen heller, men det gjør vel egentlig ingenting.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #6 Skrevet 11. oktober 2006 Jeg har kjøpt en vanlig lammeskinnspose til min. Går helt fint det. Og er jenta di 2 mnd er det ikke krise om hun ligger oppi skinnet i sportsvogna heller. Der jeg kjøpte vogna sa forhandleren at de ikke tar skade av å ligge i litt helling. Den er jo nesten helt flat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå