Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I morges gikk slimproppen å nå i kveld har det kommet endel slimaktig blod ut...dessuten har jeg regelmessige rier hver 10 minutt, sterke menssmerter...

Satser på det blir fødsel i løpet av helga da??:-)

Jeg blir uansett satt i gang på mandag, 13dager før termin....

Jeg vil treffe prinsessa mi nåååå!!

Andre enn meg som har rier akkurat nå eller? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååååååååå så spennende!!!!! :-D

Men hvorfor blir du satt igang da???? 13 dager før termin?

Skrevet

jeg har skikkelig fødsel angst, og hadde ikke orket å gå overtid..det hadde blitt et helvete...

men nå håper jeg kansje det skjer naturlig før mandag, hadde jo vært det aller beste !:-)

er litt i tvil når jeg skal ringe sykehuset, men tror jeg må vente og se hvordan ting blir utover natten....begynner å bli litt redd faktisk, tenk at jeg snart skal bli mamma, litt skummelt det...

Skrevet

Åååå tenk det!! Snartt mamma... ja det er både spennende, skummelt, bra og alt på en gang :-)

Hold oss oppdatert då :-D Og masse lykke til....

Skrevet

Skikkelig spennende dette da!!!!! Håper prinsessa di er ute i løpet av natta eller morgendagen.

Lykke til!!

Skrevet

ja håper det jeg med! mistet litt håpet her for litt siden da riene plutselig stoppet..men nå er de tilbake. men de er ikke blitt noe sterkere og kommer med ca hver 10-15 min..kan bli en laaaaaang kveld/natt!

skal prøve å se en film nå..slappe av...er jo helt gira jeg nå!!!

Skrevet

Så gøy da!!! Og ikke minst spennende og skummelt. Lykke til - håper du er mamma før helgen er omme :-)

Skrevet

Hei.

Takk for svar :-)

Vel..en liten oppdatering, sitter fotsatt her med disse riene mine...de er verken blitt sterkere eller kommer oftere...dette kan hvist bli en laaang helg? burde ikke riene snart ta seg opp? noen som har erfaring?

Det kommer ganske mye slimaktig blod ut der nede iallefall....ringte føden i natt, de ba meg om å komme når jeg hadde rier med 3min mellomrom å varte i 60 sekunder...da må jeg kansje vente lenge da!!...au au au...en liten rie her nå.....

Skrevet

Mine rier tok seg aldri opp, jeg stoppet opp på 4cm åpning, var ut og inn av sykehuset for å skjekke åpningen, tilslutt så tok bare legen vannet og da ble det fart på sakene, ring føden og spør om ikke du kan komme å kjekke åpningen, for disse riene slet meg ut og jeg hadde ikke fått sovet på 2 døgn og det endte opp med vakum for jeg var så svak at jeg presset bare 1 gang og la meg ned og sa at dette orker jeg ikke hehe...

De hentet vakum/sugekopp og dro han ut. (Hadde epidural).

Skrevet

Det kan være modningsrier også :)

Jeg gikk lenge med førstemann, så hadde jeg vært deg hadde jeg prøvd å slappe av, og få sovet på nettene om du kan.

*mamma_i_november*

Skrevet

Kjekt for deg da! Håper virkelig det skjer noe. Jeg er bare så sliten og oppgitt over min egen lurekropp. Sliter med rier / maserier to tre timer om nettene for så å stoppe opp. I dag morges hadde jeg så vondt i både korsrygg og nedre mageregion at jeg gikk i vinkel. Magen var også steinhard. Endelig tenkte jeg, nå er vi i gang. Så satt jeg meg ned for å få i meg litt frokost og det hele gled over.

Jeg er 8 dager over termin, lillegutt er sendt til besteforeldre for helgen, det er fullmåne i kveld...

Nå blir det springpolka og lakserolje dersom ikke noe skjer snart.

Skrevet

ja, her sitter jeg enda hehehe!

riene har begynt å ta seg LITT opp heldigvis...tror jeg dra ned til føden i kveld om dette fortsetter..

håper lille jenta vil ut snart!!! plissssss!

fullmåne i kveld ja...hørres bra ud:-)

Skrevet

Takk for tipset snart mor til 2:-)

Nå kjører vi ned til føden for å sjekke åpning...har ikke så store forventninger..men skal aldri si aldri...:-)

Skrevet

renate&nydeligechristina"klar"!!

hvis du er kommet tilbake fra føden, så må du si ifra!!

men regner med at lille babyen din kommer ut i dag, jeg!! ;)

klem, og lykke til!!

Skrevet

Hei :-)

Her er jeg...som jeg forventet hadde jeg bare 1cm åpning, så nå er jeg hjemme igjen....

Ikke stort mer å gjøre enn å vente....

Riene kommer regelmessig enda, men bare hver 15-20 minutt..men de er ganske vonde, å tenk myyyye verre skal de bli...hjelp!!

Mandag morgen skal jeg uansett inn for i gang setting, og heldigvis har jeg begynt å åpne meg..så legen trodde ikke jeg trengte mer enn 1 modnings pille..

Det hadde jo vært veldig hyggelig om lille jenta fant veien ut før mandag da:-)

Er det ikke fullmåne i kveld da? Kansje det er noen andre her inne som er heldige å føder i natt:-)

Skrevet

håper det skjer noe i natt da:)

Slitsomt å gå med vondter så lenge...

Jeg hadde satset på fullmånen selv jeg,men det ser ikke ut som det skal hjelpe....

Lykke til:)

Skrevet

takk for oppdatering!!

det kan jo hende at det skjer noe i løpet av helga uansett for din del, da!!

kroppen vår er rar, den kan jo plutselig finne ut at "nå skal det åpnes!!" ;)

satser på at det går fort og greit!!

og du?

hvis du finner ut at du skal føde litt, så si i fra her, a!! ;)

(jo, det er fullmåne i kveld)

klem, og lykke til!!

Skrevet

Åååå. Eg og vil ha min baby ut snart:) Har termin på mandag. Er litt lei no, kan eg sei....

Har en gutt fra før, og han vart fødd 9 dager før termin, so dette tar lang tid:(

Venter og på virkning av full månen, men veit no ikkje om det hjelper! Kjenner i alle fall ingenting enda.

Har hatt mykje slim (slimproppen) i over ei veke no, men det kan sikkert gå lengre.

Uansett får du ha lykke til. Håper du får jenta di snart:)

Klem....

Skrevet

hehe:-)

jepp, skal dryse føde støv til deg ulvepus, og til alle dere andre som vil føde i natt!!

har en liten "tingeling" i meg hehe!

klem klem

Skrevet

Ånei .-( Så kjiiiipt å måtte gå hjem igjen da... Men nå er det jo ikke lenge igjen!!! :-D

Skulle gjerne også hatt ut min bebis på Mandag *hehe* Leeeeeeeeeei :-(

Masse lykke til :-)

Klem igjen fra

Skrevet

åssen går det??

har det skjedd noe mer???

fortell, fortell!!

(håper for din skyld at du er på sykehuset og trykker for harde livet nå!!)

klem, klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...