j05-g07-fødeklar Skrevet 6. oktober 2006 #1 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg og johannes traff hverandre på folkehøyskole i Valdres i -98. Vi gikk på samme linje og den søte musikken oppstod vel ganske kjapt, så etter 3 mnd var vi et par og har vært det siden. Litt rart å tenke på at dersom en av oss ikke hadde gått på den skolen ville vi aldri har møttes.....hmmm litt tankefull i dag, jepp det kan en vel si *fnis* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6586731-april-hvordan-traff-du-mannen-i-ditt-liv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 6. oktober 2006 #2 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hehe, vår historie er ganske nerdete og litt slem ;o) Jobbet med ei jente som er noen år yngre enn meg, og hun var skikkelig "inne" på mirc og diverse chat - hvor hun da hadde "truffet" Øyvind. En dag var Øyvind og bestekompisen (som senere ble forloveren hans) innom butikken hvor vi jentene jobba, egentlig for å se hvordan hun kollegaen min var. Jeg husket dem kjempegodt for de var så flotte *smelt* + at de hadde drevet og kastet en batteripakke mellom seg gjennom butikken (stoooor butikk) og da de kom til kassa trodde kompisen til Øyvind at de var ferdige, noe Øyvind ikke kom på så da fløy jo batteriene vegg-i-mellom *fnis*. Senere den dagen spurte hun om jeg hadde lagt merke til dem og det hadde jeg jo, og hun fortalte hvem de var. Sa også at Øyvind hadde sagt at "Hun som satt i kassa var jo søt" (meg). Ikke så ofte jeg hører/har hørt sånne ting så jeg var jo sporenstreks interessert. Fikk meg mobil i de dager og fikk lurt til meg nr hans. Sendte en mld og han husket ikke hvem jeg var (hmf), men så husket han plutselig. Ble brått mange sms'er, og plutselig en kveld ringte han (panikk). Vi prata i 2 timer UTEN pinlige pauser!!! Ble invitert på date (middag hjemme hos ham) dagen etter og takket ja (sjokkerende nok - bli med en fremmed hjem?? sa fra til mamma hvor jeg skulle og hoppet i det). Første date gikk fint og etter et par dager regnet vi oss for et par. Dette var sensommeren 2000. Giftet oss i juli 2002 og resten kjenner dere jo til ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6586731-april-hvordan-traff-du-mannen-i-ditt-liv/#findComment-6586812 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 6. oktober 2006 #3 Del Skrevet 6. oktober 2006 Vi møttes første gang i bryllupet til min beste venninde. Han var broren til brudgommen... Snakka litt i bryllupet, men jeg tenkte da "Han der kommer jeg aldri til å like..." 13 dager sener ble vi sammen.. *knis* nå venter vi barn nr to, og har vært gift i 3 år.. hehe.. (Og i år skal jeg og bestevenninda mi feire jul sammen!! -det er gøy, det!!) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6586731-april-hvordan-traff-du-mannen-i-ditt-liv/#findComment-6586815 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå