Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hå!

Ja da ble jeg ruger for aller siste gang. Fikk satt tilbake to egg(som vanlig) Et firedelt flott egg og et tre-delt ikke så bra.De tre gjenværende var ikke egnet for frys.Spurte om de ikke kunne sette tilbake alle 5:-) (Ikke godtatt)

Er sykmeldt for tiden og mannen har tatt seg ferie en uke. Må jo prøve å gjøre det en kan denne gangen.Spurte legen etter innsetting om det var noe jeg kunne gjøre,fikk da beskjed om å ta crinone 2 ganger om dagen isteden for 1. Ellers tar jeg soneterapi,går turer,spiser ananas, har varmepute på magen,drikker bare 1 kopp kaffe om dagen,så får vi se om det gjør susen.

Ønsker alle dere andre lykke til.Dere er en kjempefin gjeng!

Stor klem fra-

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia.

Leste innlegget ditt etterpå. Kjempe kjekt at vi ligger likt. Krysser alt jeg har for at det går for deg denne gangen!!! Håpe, håpe....

Blir spennende å følge deg.

Stor rugeklem fra

Skrevet

Åååå, jeg ønsker deg all hell og lykke nå Ann-ch!!!

Fint at du sykmelder deg, tror det er viktig å lytte til kroppen og gjøre det en kan...

Kommer til å gjøre det samme jeg også.

Blir virkelig spennende å følge deg,

denne gangen skal vi klare det begge to!

Ha en super ruge-helg, vi snakkes!!

Klem-

Skrevet

Gratulerer som ruger.

Vi får håpe at det går bra denne gangen, så det blir et søsken eller to på gutten din.

Lykke til i de kommende 14 dagene!

Heier på deg:-)

Skrevet

Takker så masse for lykkeønskninger!

Det blir noen spennende 14 dager. Håper virkelig dere lykkes denne gangen!! At vi alle lykkes denne gangen!

Jeg er litt usikker hva jeg skal gjøre angående jobb denne gangen. Har lyst til å sykmelde meg, men hater at det blir spekulasjoner hvis jeg blir borte fra jobb en periode. Det var skikkelig belastende sist. Alle ryktene og folk som kom og spurte meg rett ut om jeg var gravid da jeg kom tilbake etter jeg hadde mistet.

Får vel se ann formen både fysisk og psykisk fremover.

Krysser fingre for deg Ann-ch! Masse lykke til!

Klem fra

Skrevet

Sender deg en stoooooooooooor klem og ønsker masse lykke til med rugingen. Titter innom etter gladmelding om noen uker:-)

Lykke til & klemmmmm

Skrevet

Grattis som ruger :)

Lo litt når jeg leste at du ville ha inn alle 5 egga.. Hehe.. skjønner de sa nei til det. Hadde vært litt i overkant om det hadde blitt 5-linger da.. Men ikke så stor sjanse..

Håper at eggene klorer seg fast, og at du vil holde en nydelig liten baby i armene dine om ca 8 mnd

Klem

Skrevet

Så kjekt at vi kan slår følge i rugetida!

Denne gang bare MÅ det gå bra!!!

Lykke til Ann-ch.!

Skrevet

Gratulerer så mye som ruger!!

Masse lykke til!!

Skrevet

Oi oi oi oi så spennende, jeg krysser det jeg har for at du nå lykkes!! Stor klem

Skrevet

Tusen takk for alle lykkeønskninger. Ja nå må det virkelig klaffe.

Har bare kommet til rg. 2 og begynner å bli utålmodig allerede:-)

Men får holde ut i 10 dg til så får jeg svaret.

Fortsatt masse lykke til alle sammen.

Klemmer fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...