syvendehimmel, igjen, Skrevet 6. oktober 2006 #1 Del Skrevet 6. oktober 2006 Jeg og sambo blir ikke helt enige. Hvilke syns dere passer best til Tobias som storebror heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 6. oktober 2006 #2 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hvis "OVERTID" betyr at du kan føde når som helst så ville jeg absolutt ventet til han ser dagens lys og kanskje dere da ser hva han passer til å hete??? Synes personlig at Tobias og Jonas matchet best Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 6. oktober 2006 #3 Del Skrevet 6. oktober 2006 Herman Men enig med hun over, kanskje best å vente og se hvem han er når han kommer... Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #4 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jonas! Herman.... må være det verste guttenavnet jeg vet.. men det er jo veldig poppis da.. =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #5 Del Skrevet 7. oktober 2006 Jonas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 7. oktober 2006 #6 Del Skrevet 7. oktober 2006 Hei! Synes det er litt dumt med Jonas, fordi det har samme endelse som Tobias. Men personlig liker jeg altså Jonas bedre enn Herman. Hva med Marius eller Joachim? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 7. oktober 2006 #7 Del Skrevet 7. oktober 2006 Herman! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
syvendehimmel, igjen, Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 7. oktober 2006 1000 takk for svar. Vi er i allefall enig om en ting og det er å vente til vi har sett gutten. Grunnen til at jeg ikke helt går for Jonas er som det blei nevnt at jeg syns Jonas blir så lik på Tobias. Uansett takk for deres meninger................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 8. oktober 2006 #9 Del Skrevet 8. oktober 2006 Jeg syns Herman passer best, og det med samme grunn at Jonas og Tobias er for like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå