Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Har nemlig mistet et barn selv og svarte på ett innlegg. Synes det er helt groteskt å tulle med slikt:( Ble jo minnet på min egen sorg da dette tullet dukket opp...
WP-TLogPeanut Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Ble såret av det jeg og .. har ikke mistet et barn jeg , men likevel gikk det svært innpå meg , for jeg tar til meg ting som skjer med folk, og gråt for henne.. Krevde mye energi det der... Så jeg kan ikke engang forestille meg hvor fælt det må føles for deg/dere som har mistet noen selv... Kjempelei meg på dine vegne ( Er ikke annet å si...
-carina- Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Hva?! Har ikke fått med meg dette... Har noen tullet med den saken?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 jypp, det sies så ja.....
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 hvem kødder om at ungen er død da? kanskje noen skulle vært lagt inn?
firemerkersmør Skrevet 6. oktober 2006 #6 Skrevet 6. oktober 2006 Ja, hun burde vært lagt inn. Grotesk å lyve om sånt. Veldig trist at man ikke lenger tør å tro på slike historier her inne. Blir jo veldig skeptisk når det senere er folk som aknskje trenger støtte og trøst her inne
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Har fulgt med litt på den saken med nickolas og synes det var utrolig trist... men hvordan vet dere at det ikke er sant det moren sier her inne? Er det noen bevis på at hun lyver...? Synes selv det virket troverdig og det er jo utrolig dumt at de som sår skepsis og tvil klarer og overbevise alle andre....
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Hold opp nå!!! Ikke overfør alt bråket til denne siden - vær så snill!!! Det er ingen her inne som vet noe som helst - det eneste vi nå VET helt sikkert, er at det er noen inne på DIB som elsker oppmerksomhet og gjør alt for å tråkke på andre!!! Og så lenge ingen vet hva som er sant eller ikke, så ikke svar på flere innlegg.......please?
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 La nå denne saken ligge en gang for alle... Ja det er mange syke mennesker der ute, men gå videre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå