Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Hvor kjøpe dette og hva slags merke burde man kjøpe?
MM med spire Skrevet 7. oktober 2006 #2 Skrevet 7. oktober 2006 Det finnes veldig mange forskjellige seter, med ulike funksjoner... Du må nesten bare sjekke litt hva du er ute etter... Se ulike nettsider eller hør på butikker der de selger barneutstyr. Noen bilforhandlere selger og seter... Jeg har bestilt Acta Graco autobaby med base... Synes det er stødig med base, og lettvint å bare kunne bære med seg setet... www.acta.se
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 7. oktober 2006 #3 Skrevet 7. oktober 2006 Vi leier igjennom IF skadeforsikring og henter oss en ny etterhvert som tulla vokser... planlegger dette for nr to også... koster ca en 80 kr imnd, også beholder man den siste barnestolen da...
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #4 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg ville anbefalt deg å lese litt på diverse tester også. Mange populære seter blir slaktet i sikkerhetstest. Vet at Rømer pleier å være veldig sikkert.
MM med spire Skrevet 7. oktober 2006 #5 Skrevet 7. oktober 2006 Jeg leste alt jeg kom over av tester, men ble bare mere forvirra. Testerne tester forskjellige ting, og et sete som kom bra ut på en test fikk bunnkarakter på neste test osv... ) Ikke så greit
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 Har hørt at mange er misfornøyd med det første setet de får gjennom if. Røhmer, HTS og Maxi cosi er anerkjente merker. Jeg ville dradd i butikken og sett på de.
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #7 Skrevet 7. oktober 2006 selv så har jeg kjøpt acta graco. Maxi Cosi og Bee safe går jo også for å være bra seter! =)
Anonym bruker Skrevet 7. oktober 2006 #8 Skrevet 7. oktober 2006 Har hørt noe om at noen av acta graco sine seter har et tåpelig trekk som ungen blir klam i. Eller skulle de være bra.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 7. oktober 2006 #9 Skrevet 7. oktober 2006 Vi går for Recaro med isofix. Har isofix i bilen og da virker det som den beste løsningen.
afrodite79 Skrevet 7. oktober 2006 #10 Skrevet 7. oktober 2006 hva er isofix og denne basen? hvordan sjekke om man har dette i bilen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå