Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #1 Del Skrevet 6. oktober 2006 Elisa Amanda Sofia Olivia Sara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 6. oktober 2006 #2 Del Skrevet 6. oktober 2006 Elisa- Digger navnet, ikke kjedelig, ikke oppbrukt, ikke for søtt, ikke for vanlig Amanda - litt for søtt for min smak. Sofia - Helt ok. Olivia - min favoritt, blitt glad i disse O navnene bare... Sara- Veldig "poppis", kjenner mange små med det navnet nå ja. Ble du noe klokere ??? He-he, skal ikke være lett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mammaen til Alvin Skrevet 6. oktober 2006 #3 Del Skrevet 6. oktober 2006 Olivia - Tøft navn! Sofia - Også tøft, men ganske poppis nå... Amanda - fint og søtt Elisa - Dårlige assiossasjoner, men ganske fint navn Sara - Liker det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
no more babies Skrevet 6. oktober 2006 #4 Del Skrevet 6. oktober 2006 Veldig fine navn! Liker Sofia best:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #5 Del Skrevet 6. oktober 2006 Det som betyr noe når man skal velge navn, er først og fremst at manselv liker det. Tenker en del på hvordan navn kan brukes til erting (hva rimer på..../assosieres med... osv). Min mening om navnene: Elisa - finest av disse, synes jeg Sara - fint og velbrukt (men det betyr da ikke noe Olivia - niks. Skipperns kone Sofia - tenker bare på byen når jeg hører det. Amanda- falcon crest... blæh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spuntemor Skrevet 7. oktober 2006 #6 Del Skrevet 7. oktober 2006 Synes Sofia og Sara er veldig fine navn! Det er litt vanskelig å rangere resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 7. oktober 2006 #7 Del Skrevet 7. oktober 2006 1) Elisa - et nydelig navn 2) Sara - kjempefint, ser for meg ei "sterk" jente 3) Olivia - fint, er selv blitt litt lei det 4) Sofia - fint, men ikke så fint som de tre første 5) Amanda - hm... litt fint, men litt "jålete" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #8 Del Skrevet 7. oktober 2006 Sara Elisa Sofia Olivia Amanda Må ærlig innrømme at jeg ikke liker noen av navna.. men hvis jeg må rangere blir det slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #9 Del Skrevet 7. oktober 2006 Sofia Olivia Sara Elisa Amanda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #10 Del Skrevet 7. oktober 2006 Olivia - nydelig navn Sofia - veldi fint Amanda - også søtt Elisa - helt ok navn Sara - også et helt ok navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alba44 Skrevet 8. oktober 2006 #11 Del Skrevet 8. oktober 2006 Sara Olivia Elisa Sofia Amanda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. oktober 2006 #12 Del Skrevet 8. oktober 2006 Liker Sara veldig godt, det vurderer vi selv også! Har skjønt at det er veldig pop, men jeg faktisk ikke av noen småttiser som heter det rundt her iallfall! De andre navnene er litt sukkersøte syns jeg. Sofia går til nød. Min mening bare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kardemomme Skrevet 8. oktober 2006 #13 Del Skrevet 8. oktober 2006 Olivia- vakkert Er ikke så glad i resten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2006 #14 Del Skrevet 11. oktober 2006 Olivia-Fint navn, dama til skippern Amanda-Vakkert Elisa-Pent Sara-Nei Sofia-Grått, russisk-polsk dame med skaut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magiska Skrevet 11. oktober 2006 #15 Del Skrevet 11. oktober 2006 1 Amanda 2 Olivia 3 Elisa 4 Sofia 5 Sara Amanda er nydelig. Olivia er fint Elisa er helt greit. Sofia og Sara er veldig "poppis" nå eller iallefall har vært, og det blir for kjedelig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå