**My little Miss drama and I** Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Alle sier at det skal være så bra. Dette med en gullring å kjønn. Trur ikke at det er helt sant ,men artig å prøve, men husker ikke helt hvordan det var!! Er så nysgjerrig jeg.. Kan noen hjelpe?! :-)
Iselin79 og 2 nydelige Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Sirkel er jente, frem og tilbake er gutt...
**My little Miss drama and I** Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. oktober 2006 joda den er grei ,men hvordan gjorde man det???
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Bruk et hårstrå å tre gjennom ringen! Hold ringen over magen eller håndleddet å se om den snurrer eller går frem og tilbake! =)
MammaDilla Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Men hva var det vi sku gjøre for å finne ut om det er tvillinger?? Og kan det virkelig skje at ul i uke 18 ikke avsløtrer tvillinger??
**My little Miss drama and I** Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2006 ja den gikk jo klart frem og tilbake.. Hmm så da blir det kanskje en liten gutt på meg da? Noen som vet om det har funka?! Blir gla uansett ,bare han/hun er frisk ...
Bea80 & Gullgutten Skrevet 6. oktober 2006 #7 Skrevet 6. oktober 2006 Det skal vel godt gjøres å ikke se det..........................
selma07 og engel Skrevet 6. oktober 2006 #8 Skrevet 6. oktober 2006 Mamma gjorde det på meg, og ringen gikk i sirkel. Og det var rett, for det er ei lita jente der inne:-)
MammaDilla Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 Men hva med tvillinger?? Hva gjør den da??
**My little Miss drama and I** Skrevet 7. oktober 2006 Forfatter #10 Skrevet 7. oktober 2006 Med tvillinger? gjør den ikke begge deler da? Jeg leste på en engelsk side at gjør du det med nål og tråd så er det omvendt frem og tilbake jente og i ring gutt såe... Den gikk å frem og tilbake!! Så at det blir riktig på noen sikkert tilfeldig?! Gir opp jeg ,må visst vente;)
♥♥♥Mamma til nr 2 i Mai-09♥♥♥ Skrevet 7. oktober 2006 #11 Skrevet 7. oktober 2006 testet på meg selv nå...Gikk frem og tilbake både over magen og over håndleddet. Og vi venter en gutt, så det stemte:)
Gjest Skrevet 7. oktober 2006 #12 Skrevet 7. oktober 2006 Det stemte ikke på meg! Alle gangene jeg har prøvd med hårstrå har den snurret, men vi venter gutt! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå