Hufsla Skrevet 6. oktober 2006 #1 Del Skrevet 6. oktober 2006 Dere som har mer enn nok melk, hvorfor ikke begynne å selge? Jeg selger til sørlandet sykehus arendal. De betaler 150 kr literen og kjøregodtgjørelse. Det er ikke til å bli rik av, men det er jo så sårt trengt! Jeg får låne alt utstyr jeg trenger. Så hvis dere har lyst til å gjøre noe for små hjelpeløse babykryp så ta en telefon til barneavdelingen på nærmeste sykehus:-) (nr til arendal er 37 01 47 00) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kosemoms♥med ny spire Skrevet 6. oktober 2006 #2 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er en veldig god ting å gjøre:-) Sulle gjerne gjordt det jeg, men sliter bare med å pumpe ut litt til overs når jeg skal noe jeg...pumper og pumper hver kveld, men blir ikke mye ut av det:-( Tror nok jeg hadde brukt en måned på å pumpe ut en hel liter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona og Sine Skrevet 8. oktober 2006 #3 Del Skrevet 8. oktober 2006 lurer på om jeg å skal gjore det, er ofte i arendal er derfra selv.. Men jeg kan jo gjore det her å i oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 9. oktober 2006 #4 Del Skrevet 9. oktober 2006 Veldig god oppfordring dette! Men jeg har ikke stort til overs når Karsten har tatt sitt... :o/ Har hatt praksis på nyfødtintensiv, og sett disse små, hjelpesløse. De har så absolutt behov for det, som en god hjelp etter en tøff start på livet! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå