Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

tenker du på streptokokk infeksjonen? Jeg har testet meg for det... en urinprøve.... og fikk påvist at jeg har det! Er ca 30 % av alle kvinner som har bakterien, men bryter ut på veldig få! Men jeg var en av de " heldige" Fikk en antibiotika kur da, og skal settes på antibiotika under fødselen.... Annbefaler alle å gjøre det, også da det bare er en urinprøve.....Den heter forresten noe annet.... tre bokstaver..... men husker ikke hva...

Du kan ta den prøven når som helst i svangerskapet! Jeg tol den i 10 el 11 uke! Jeg ble satt på en antibiotika behandling med en gang for å bli kvitt infeksjonen! Legen tester meg hver gang jeg er der nå, fordi store sannsynligheter for at det kommer tilbake! Tror ikke jeg får noe behandling før fødsel da! Leste ett innlegg på skravlesiden for lenge siden, hvoe en dame der sa at hvis man ikke behandler det tidlig, så kan man abortere, og fødselen kan starte før uke 24! Nevnte dette til legen min, og alt hun sa, er at det er så mye usikkerthet rundt dette, og legene diskuterer fært om hva som er riktig å gjøre!

De forsker på en vaksine i norge nå! I mange land er denne prøven obligatorisk å ta for alle gravide!

Bare å forlange at legen skal ta prøven, og jeg ville gjort det så tidlig spm mulig......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...