Kakebakesøte Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 ... som skjer med poden deres? Feks: 4 uker, første smil. 9 uker, tok tak i ranglen sin, også videre? Jeg gjør det, og synes det er litt gøy ha til senere. Glemmer jo så fort! Kan være noe med det at hun er min første da
tøffitrynet Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 jeg gjorde ikke det i starten, for jeg tenkte "selvfølgelig husker jeg DET"..men jeg glemte jo etter kort tid..selv om jeg var sikker på at jeg kom til å huske noe så vikteg.. så jeg angrer litt på at den første måneden "ble borte for meg"..men jeg har notert flittig etter det synes det er så koselig å sitte å lese.. man glemmer jo hvor fort de vokser
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Jepp noteret flittig :-D Og har alt skrevet opp!! Stikk gjerne forbi siden hennes og se, der alt står ;o) http://www.julierk05.piczo.com
Kakebakesøte Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. oktober 2006 Herlig jente du har Gøy å ha alt som har skjedd til senere, du har virkelig gjort en god jobb også. Jeg har det enda bare i stikkordsform og punkt for punkt. Gjenstår litt renskriving
Madamina Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Begynte fra 3 mnd. Bruker Babyboka til Cappelen. Den har sånne sider man kan fylle ut og krever ikke så mye. Den er blå og rosa. Er ikke en ren fotoperm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå