Gå til innhold

utflod ved graviditet

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil den være annerledes hvis man er gravid enn den ellers ville vært?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste skal normalt være rimelig tørre der nede i perioden etter el og fram til ikm. Så hvis du opplever å ha masse utflod nå, så kan det være et tegn på graviditet ja :)

Skrevet

Jeg har masse diverse utflod mellom el og ikm når jeg ikke er gravid, men husker at da jeg var gravid (husker ikke i starten, men litt uti i hvertfall) hadde jeg merkelig (æsj) utflod nesten hele tida...

Skrevet

tror jo egentlig også at jeg pleier å ha utflod mer eller mindre gjennom hele syklusen min, men vet ikke om den pleier å være som den er nå.den lukter liksom annerledes, litt søt-aktig lukt. rart det der at jeg ikke husker om det pleier å være sånn til vanlig, men man legger jo merke til alt i mye større grad når man prøver å bli gravid og analyserer hvert minste tegn!

Skrevet

Hehe, ja det er ikke tull engang! Jeg har vært overbevist om at jeg har vært gravid de siste 2mnd også pga null "tørr-periode" rett før ikm, men dengang ei ;o)

Verre når man er overbevist om at man likevel er gravid ETTER at tanta har slått seg ned *fliiiiiiire* Går visst an det også, men jeg vet jo at jeg ikke er det...

Skrevet

Når jeg har vært gravid tidligere har jeg hatt skikkelig el lignende utflod! Litt eggehvitte aktig liksom, men de to siste gangene har det ikke vært stort i det hele tatt!

Skrevet

hm....jeg har eggehvit utflod med søtlig lukt, har begynt å få halsbrann(som var det første symptomet sist jeg var gravid) og små murringer men tør egentlig ikke stole på at symptomene er virkelig, kan sikkert være innbilning alt sammen!

Skrevet

.....og forresten, plutselig kjennes puppene mine så ømme ut og........

he-he, må flire av meg selv!

Skrevet

Hmmm... fikk meg til å tenke litt her nå. Jeg har nemlig hatt litt sånn mens-murringer de siste dagene, og nå i dag var jeg sikker på at jeg hadde fått det, føltes liksom som det rant så fryktelig. Men nei, det var bare utflod... Jeg har i tillegg vært uvel og kvalm, og er fryktelig frossen om dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...