tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 denne helgen er akuratt som de forige helgene samboer jobber borte og vet ikke når han dukker opp..så blir sittende alene hjemme og furte og trøste spise.. har hvert på butikken og kjøpt masse godterier og pizza:) det verste av alt er at han fader ikke vil låne meg bilen!!!!!!! forbanna gubbe så sitter her og er avhengig av og bli kjørt rundt.. huff
*Lucia* Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Stakkars deg! Det er værste er som du sier at du ikke får brukt bilen!! Hvorfor ikke?????
t-79 og Jakob+ spire:) Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Huffda- høres ikke noe gøy ut det!!! håper at han har en god grunn for ikke å låne deg bilen i allefall, jeg hadde blitt rimelig sur hvis jeg bare måtte sitte der uten bil bare for at han vil ha den selv !!!! har du ikke noe morsomt du kan finne på uten han? så kan han se at det går an å ha det gøy i helgene også ;-)
Minmai Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Mener du at dere er samboere, men han har sin egen private bil som bare han får kjøre? Høres ganske egoistisk ut, spør du meg. Du får ringe hans venner eller familie hvis du trenger å komme deg noe sted da, så kanskje de kan få ham på bedre tanker...
tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2006 ja jeg har ikke bil... og får IKKE låne hans bil... her har vi kjøpt hus sammen og er forlovet og skal ha barn men bilen får jeg ikke låne... han er mega sær på den altså... pokkers gubbe....... så føler meg ganske teit som må spørre vennen el mamma om de kan hente meg... hmmmm meget frustrerende
linneagudmundson Skrevet 7. oktober 2006 #6 Skrevet 7. oktober 2006 shit...tur att det finns godis! var bor du då?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå