Gå til innhold

Ein liten latter kanskje???

Anbefalte innlegg

En mann satt i sofaen og så på fotballkamp da kona kom og avbrøt: "kjære, kan du fikse lyset i gangen"? "Lyset har blinket i flere uker nå".Han så på henne og sa sint: "Fikse lyset nå"????? "Ser det ut som om det står elektriker i panna på meg, eller...."???? "NOT" "Fint, vel, kan du i alle fall fikse døren på kjøleskapet"? "Jeg Får ikke lukket den skikkelig. Han svarte: "Fikse døra på kjøleskapet"???, "synes du det ser ut som om det står Elektrolux i panna på meg eller"?????? "NOT" Kona:"Ok, kanskje du kunne fikse trappetrinnene da"?, det er like før de knekker....!!!! Mannen: "Jeg er for f... meg ingen snekker heller"!!!! "Jeg gidder ikke å fikse noen trapper"!!! "Ser det ut som om det står MAXBO i panna på meg, eller??? "Nå har jeg fått nok av deg, jeg går og tar meg noen pils"!!!! Etter noen timer begynner han å få dårlig samvittighet for hvordan han har oppført seg mot kona, så han bestemmer seg for å reise hjem. Når han kommer hjem legger han merke til at trappene er fikset, lyset i hallen virker og når han henter seg en øl, så ser han at døren til kjøleskapet er reparert. Mannen: "Kjære, hvordan i alle dager er alt dette blitt fikset"? Kona: "Vel, når du hadde dratt satt jeg utenfor og gråt, da kom det en snill ung mann og spurte meg hva som var galt, og jeg fortalte det". "Han tilbød meg å reparere alt sammen, og det eneste jeg hadde å gjøre var å enten bake en kake, eller gå til sengs med ham. Mannen: "så hva slags kake bakte du"?????, hvor hun svarte: "Hallooooo....., står det Ingrid Espelid i panna på meg eller???? "NOT"

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6585654-ein-liten-latter-kanskje/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...