tinkelbell Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Hei, Fikk i posten i dag min nye babywatcher. Er kun 11+3 i dag. Men ville prøve. Fant rask en hjertelyd langt nede der jordmor lette på tirsdag for å finne lillegull.... men den var så lav 85-93. Varierte hele tiden. Ikke stabil... Dette må jeg anta var min hjertelyd da.... synes å huske at jordmor fant min først de første gangene hun skulle finne hjertelyden i mitt forrige svangerskap. Innimellom kom det opp 110, 130, 140, 180.... men det var bare for et øyeblikk....og jeg klarte ikke å la den være der... Noen som kan hjelpe og som er drevne i gamet med sin babywatcher..... vil babyens hjerterytme variere kraftig hele tiden... er den ikke mer stabil? Hadde vært utrolig snilt med tilbakemelding... legger ut denne også i 2. trimester... Tusen takk for hjelp!!
Stirra ner 32+5 Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Av og til kan rumlelyder fra tarmen osv slå inn og da kan det komme opp som rask rytme. Hvis jeg var deg, ville jeg brukt god tid og lett videre. Tror rytmen bør ligge mellom 140-170 nå? Kanskje den lille sniker seg litt unna? ;0)
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg har babywatcher. Og i starten var det akk som deg, jeg fikk rundt 80 ofte (min egen puls) og av og til dukket det opp 150 og sånne høyere tall..Men jeg klarte ikke holde fast på de høye tallene.. Jeg fikk det ikke til før etter 1-2 uker, da plutselig fikk jeg de høye tallene til å FORBLI på displayet og da jeg skrudde opp lyden hørte jeg hjertelyden også!!!!! Jeg tror det har med å gjøre at den lille spretter unna helt tidlig i svangerskapet.. For etter noen uker kunne jeg få opp hjertelyden til babyen HVER gang.. Og da forsvant den ikke så raskt igjen... Lykke til,
Loise 2barnsmor ღ Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg begynte i uke11 jeg også :0)
Mrs. Bouquet Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Hemmeligheten er å sette på fullt volum, da hører du hjertelyden til babyen før det kommer opp som tall på skjermen. Det som er problemet når du får opp tallet f.eks. 150 på skjermen er at da har du allerede flyttet sonden litt. Prøv du med volumet på ganske høyt, og ha tålmodighet. Det er ikke tvil når du hører babyens slag i alle fall. De kan godt være så mye som 170+ så tidlig
tinkelbell Skrevet 6. oktober 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. oktober 2006 Tusen takk! Skal prøve på nytt - sette lyden opp. Og etter hvert som ukene tikker av sted håper jeg å se en stabil rytme - som ikke tilhører meg....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå