Gå til innhold

noen som skal føde i egene klær?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har avtalt med min jordmor at jeg skal føde i min egen t-skjorte.

under forrige fødsel,så hadde de ikke stor nok skjorte til meg,så hele "bakdelen" min var åpen...det var så ubehagelig.

så jeg får lov til å ta med meg egen skjorte, men jordmoren sa at jeg måtte regne med å kaste den etter på.

noen andre som skal ha med seg egene fødeklær?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmmmm, dette har jeg lurt litt på.... har jo ikke fødd før jeg....... men før man sånn skjorte på sykehuset???? jeg har sett i mange av bøkene jeg har lånt at kvinnen ofte er naken, er det vanlig???

Tror nok jeg tar en sånn skjorte jeg hvis vi får det ;-)

Skrevet

Ja, dette lurer jeg fælt på også.. Må man føde naken? Hadde jo vært kjekt med noe på overkroppen, også kan jo skjorta fyke når babyen skal ligge der etterpå, og da har man vel fått på seg no fra livet og ned.. Tror jeg ikke vil ligge der helt naken altså! Glem det! Eller så gir je så f... når ting er i gang at jeg ikke enser om jeg er helt naken en gang.. kan jo hende det!

Skrevet

he he he, dette lurer jeg skikkelig på ja...... for man får jo bebisen på brystet selvfølgelig når den er ute, og hvor er skjorta da????

kan ikke dere som har født fortelle oss da? ???

(frister ikke å føde naken nei)

Skrevet

jeg fikk skjorte da jeg fikk mitt lille gull for 5 år siden, men det ble sååå varmt, at skjorta føyk vekk ganske fort..

jeg er IKKE av den typen som liker å vise meg fram, men jeg brydde meg ikke noe om det..bare de 3 første minuttene, men alt som sto i hue på meg, var å få den ungen ut!!

etterpå, fikk jeg jo dyne rundt meg, og en ny skjorte!!

klem, klem

Skrevet

Jeg bare knappet opp skjorta mi når babyen kom!

Skrevet

På sykehuset får man en sånn blå skjorte med knapper foran. (Den jeg fikk sist var liten.... skal be om en stor denne gangen). Før pressriene kommer er man jo gjerne oppe å går, så da er det jo greit å ha noe på seg. Og knappene kan man jo kneppe opp underveis. Godt å ha noe på seg.... Værre med de nettigtrusene man må gå med...... De er ikke lekker....

Skrevet

Jeg MÅ ha på BH!! Jeg klarer ikke å gå uten!! Jeg har store pupper fra før og de er jo ikke akkurat mindre nå!! Orker IKKE at de skal henge og slenge og svette under dem mens jeg føder

........... jeg får heller ta den av når baby er ute........

Skrevet

Sist gang var jeg naken under hele fødselen,syntes bare klærne var i veien. Det var rett og slett ubehagelig å ha på seg noe! Får se hvordan det blir denne gang!

Skrevet

det går nok bra. En må ikke stå klar me puppen i samme sek babyen kommer ut. Tror en får gjøre slik som er best for deg selv. det fikk jeg sist

Skrevet

man får jo klær på sykehuset.

men det er ikke alltid de har store nok klær til oss over 90+.

under riene,så syns jeg det var ubehagelig å ligge med den lille skjorta.

men under fødselen,så brettet jeg den opp,så brystene mine ble skjult,mens magen var framme.

å da ungen var født,så gikk jeg i dusjen så å si med det samme, å fikk på meg min egen skjorte.

Skrevet

Vet du hva, dette husker jeg rett og slett ikke!

Fødte i sykehustrøya første gangen, andre gangen var jeg inn og ut av dusj og badekar og tror jeg bare hadde trøya sånn løst rundt meg når det nærmet seg slutten på åpningsfasen..

Jeg liker ikke de der trøyene, så kommer til å ha på egne klær så lenge som mulig. Men man blir jo sinnsykt varm da, så plaggene går gjerne av sånn litt etter litt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...