Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 håper jeg...tok test to dager før ikm og fik utrolig svaaak strek, og gjentok testen en dg før med morgenurinen og fikk svak strek..ventet til i dag og fikk en klarere men alikevel ikke sterk nok strek på gravid..men er jo nå 2 dager over ikm, med tre svake tester..:-) regner med at jeg er?
Anne-B. Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 Thihi, det får vi håpe! Jeg har også bolle i ovnen! Men bare at den sorten som vi skal ha til bursdagen i morra.. Hehe..
Mrs. icsi og småen Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Jeg tar en liten sjanse og drister meg til å si: GRATULERER!!! Klem fra
Gjest Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 hehe, det hørtes godt ut, tror jeg også vil gjøre noe sånt for å få bort tankene litt:-)
**Håper** Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Tar sjansen jeg og sier GRATULERER. Det virker som du nå er gravid ja=)
melkekua™ Skrevet 6. oktober 2006 #9 Skrevet 6. oktober 2006 Grattis med spiren ;o) Lykke til videre inn i 1.trimester!
cille vil-9pp-1SA Skrevet 6. oktober 2006 #10 Skrevet 6. oktober 2006 gratulerer så mye!!!!! og lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå