Gå til innhold

Sikkert et superteit spm...

Anbefalte innlegg

Skrevet

men bruker dere BH om natten ? Ser så mange skriver at de gjør det...har jeg aldri gjort, er jo kjempeubehagelig :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjør ikke det, men lekker jo endel melk! Har en stabel med papirinnlegg ved sengen slik at jeg kan legge de inntil så ikke "alt" blir vått. Tror liksom at puppene trenger å lufte seg litt i løpet av døgnet.

Skrevet

jo tenkte mer på til vanlig !?

Skrevet

Har aldri gjort det før nå! Men må ha topp på meg, eller så blir det vått :-) Ligger ikke i bh, men en ganske stor sports topp/bh ting :-) Ganske behagelig den!

Skrevet

Nei det er sjelden. Brukte den kunne på når jeg ammet og melka rant!

Skrevet

Nei, bare når gullet var spebarn og melka rant...nå renner det ikke så.

Skrevet

Ja, de 2-3 første mnd. Hadde mye melk og måtte opp og pumpe om natten fordi snuppa sov hele natten på det tidspunktet. Allikevel rant de over.

Hater å gå med Bh til vanlig, så det er kjempedeilig å slippe den både om natten og dagen nå. tar den kun på hvis vi får besøk eller jeg skal ut. Liker ikke at brystvortene synes under genseren.

Skrevet

Jeg ligger med bh - ikke spesielt behagelig, men bedre enn å få en våt seng pga lekkasje! Slutter selvfølgelig den dagen jeg ikke ammer lenger.

Skrevet

Ja, jeg bruker bh om nettene.. Det hender t.o.m at når jeg har bh på at det er noen våte flekker i senga og bh er fuktig

Skrevet

Jeg prøvde å ligge uten bh i natt for jeg synes det er best, men da ble det vått i senga...Prøver ikke det igjen...

Skrevet

Ja,gjorde det de 6 første mnd,jeg lakk (heter det lakk?) veldig mye,men brukte amme bh fra Triump og de er super behagelige!

Skrevet

Nope!

Har aldri gjort det, så ubehagelig da! Har heller ikke hatt problemer med melk som renner, så jeg har ikke hatt behov for det heller...

Skrevet

Gjorde det aldri før jeg ble mamma, men fra fødsel og frem til tassen var ca 5 mnd så måtte jeg sove med ammebh, ellers ble det veldig vått i sengen, det var skikkelig fælt å våkne i melkekliss;)

Jeg sluttet helt å lekke melk da han var 5 mnd og kunne slutte med ammeinnlegg + sove uten bh, det var som å komme til himmelen:D

Har fortsatt masse melk, ammer opptil 2-4 ganger om dagen fortsatt, han er 9 mnd.

Skrevet

Ja, gjer det no når gullet er liten, ellers renn melkaa i strie strømmar, hehe..

Ellers gjer eg det ikkje, og har aldri gjort de ( minsus då nr 1 var spedbarn og eg amma).

Skrevet

Hei, jeg har også gått å tenkt på om det er andre som sover med bh på:-)

Den første gangen Oda sov i 9 timer i strekk våknet jeg da hun våknet med en stooor dam i sengen, så siden har jeg som oftes sovet med bh. Det er ikke så behagelig, men verre å våkne i en dam med morsmelk.

Noen ganger sovner jeg uten bh, men har den på nattbordet klar med innlegg hvis jeg skulle få behov for den.

For ja det er kjempe ubehagelig...har noen gangen sovet med amme bhèn jeg kjøpte på barsel avd, men den er ikke så gale som vanlige bhèr (men alikevel et ork å ha på seg)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...