Gå til innhold

Dette er så utrolig(gladnyhet):)

Anbefalte innlegg

Jeg Skifer,er GRAVID!!!

Ja det er sant,det er helt utrolig,jeg klarer ikke ta det inn,tydelig kryss på CB umiddelbart,jeg fatter det ikke.

Men har vært totalt utslått de to siste dagene,råtrøtt og kvalm,

Denne gangen må det da gå bra,det føles virkelig annerledes ut,kommer til å ta tid før dette synker inn,det er sikkert.

Klarer ikke tenke klart akkurat nå,er helt i tåka,tror jeg må gå og legge meg igjen snart.

Så da blir det Junibaby på oss da:)

Masse klemmer fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6585006-dette-er-s%C3%A5-utroliggladnyhet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ hyggelig at dere denne pp traff gullegget:) Gratulerer masse mye med spire i magen!!

Snuppa vår er født tidlig i juni, kan absolutt anbefales:)))

De beste ønsker for svangerskapet!!

Stoooor gratulasjonsklem fra meg

Dette var virkelig en gladnyhet av de store og gode! Gratulerer så mye, skifer. Dette er deg så vel undt - du om noen har virkelig fortjent dette og jeg gleder meg med deg av hele mit hjerte. Jeg håper inderligt at du får et flott og fullgått svangerskap! Gratulerer, min venn :-)

Annonse

Gratulerer så mye..Hurra!! Så gøy, dette var en strålende nyhet.

Er nå litt selvopptatt idag, men jeg fikk det med meg likevel.

Kjekt da å slå følge med noen videre. Har temin 15. juni har jeg funnet ut av, skal til legen neste fredag. Du?

Vi sees på gravid i moden alder håper jeg, synes det er litt rart å flytte over dit, men jeg skal jeg nok etterhvert...ü

Tusen takk dere..blir helt rørt jeg.

Håper dere ramler etter fort,alle som en:)

snartspire;har ikke meldt meg inn på moden alder enda,men skal gjøre det etterhvert.har ikke bestilt legetime enda heller,men skal gjøre det til uka.klarer fremdeles ikke forstå det,går og sjekker på do hele tiden.

Og igjen tusen tusen takk alle sammen.

Mange varme klemmer fra

Sitter her og smiler jeg nå. Måtte bare innom en tur før vi gjør oss klar til å dra på hytta, og så finner jeg hele 2 gladmeldinger. Dette er bare SÅ FORTJENT skifer. Jeg må innrømme en viss misunnelse altså, men det er jo litt slik også når man har grodd fast her inne. Men likevell unner jeg deg av hele mitt hjerte denne lille spiren. All mulig lykke ønskes deg og din. Husk og stell pent med deg selv nå.

stor gratulasjonsklem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...