lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Da tar jeg helga Iallefall for i kveld. smile. Raste nettopp inn masse venninner som skal støtte, trøste og skravle her. he he, de tok visst med seg usansynlige mengder vin og. og det kan jeg jo plutselig drikke igjen. hrmpf God helg alle sammen Ikke glem SEX i helga. Er bare sånn det blir barn :-p *klapp den bikkja, humoren er fortsatt ikke helt god*
**Håper** Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 God helg til deg også kjære snuppa:=) Godt du har gode venner rundt deg nå. Det kan hjelpe mye. Og husk, det er når det skjer triste ting man finner ut hvem som er de ekte vennene=) Kos deg så godt du kan og ta godt vare på deg selv. Og ja, her blir det masse sex i helga. Klem klem
attpåklatt!! Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 God helg ja.... nå står mannen på kjøkken og lager mat!! eg ser tv og bimmer han kom akkurat innom med et glass vin ungene er hos bestemor og bestefar!!! tror det blir sex ja.... *smile bra fornøyd* tudelu...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå