Gå til innhold

Hei dere anonyme!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er anonyme, dere får selvfølgelig velge selv om dere vil ha et nick eller ikke altså. Men det er veldig hyggelig hvis dere lager dere et nick. Da blir vi litt "kjent" med hverandre, vet hvem som er hvem. Tror det også fører til at dere får fortere/flere svar på innleggene deres.

Det er en veldig hyggelig gjeng som er her inne, så det er ikke farlig ; )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tenkte jeg akurat også. Vie er jo ikke en kjempestor gjeng, og tempoet er ikke det høyeste her, men netopp derfor er det så hyggelig og vite hvem som er hvem. Slik kan man holde litt personlig følge med alle her. Det er såpass spesielt det vi driver med og mye blir veldig personlig, så jeg kan absolutt respektere at man vil være anonym altså. Men for trivselens skyld så er det veldig hyggelig med nick :)

Hvordan går det planlegger. Tester dere snart...???? Jeg forgår av spenning! Hvordan føler du deg?

Skrevet

Hei! Formen er ikke på sitt beste (potte forkjøla), men ellers er det bra! Godt at det er helg! Hvordan er det med deg da? Hvor mange uker på vei er du nå?

Vi kjøpte test i dag for å teste i morgen, men nå sitter jeg og tenker at jeg vil ikke teste. Vil liksom leve i håpet litt til, for jeg føler meg veldig sikker på at tr kommer søn/man. Jeg har ikke hatt noen symptomer i det hele tatt. Fått ømme pupper de siste dagene, men det får jeg nesten hver måned. Ellers ikke noe spesielt.

Vi får se hvor tøffe vi er i morgen tidlig, om det blir testing eller om vi bare lar det være og ser hva som skjer.

Skrevet

Det er litt hetsing og stikkpiller innimellom til "oss" som er anonyme. Som om det er en ensartet gruppe.

Jeg syns det må være helt fair om mennesker ønsker å bli kjent med andre eller ikke?

De som ikke ønsker det - er det ikke greit da? Blir man noe klokere om det står "drømmende 69" eller "Ønskebarnet".

Hvis det er så at "De anonyme" får få svar så får vi heller rotte oss sammen og svare hverandre.

Heretter oppfordrer jeg (liksom) de anonyme til å bare svare hverandre og boikotte de som oppgir en logo?

For meg selv så har jeg vært på BIM-treff og da er det noe som forandrer seg. Da blir det mennesker. Om jeg da lurer på om det er mindre sjanse for å beholde egget hvis jeg trykker for hardt når jeg bæsjer... ja da legger jeg inn det anonymt. Det er ikke slik at jeg vil at mine nye venninner skal vite det eller om jeg har herpes eller donoren sliter med for tidlig sædavgang.

Jeg skjønner at du mener det godt men jeg syns du burde fokusere din energi andre steder. Lek med de som har lyst til å leke med deg og blås i de andre.

Mvh "Irritert 73"

Skrevet

Oi, så hyggelig da! Jeg har ikke bedt noen om å boikotte noen jeg. Les innlegget ordentlig før du svarer så surt du!

Skrevet

Om DONOREN sliter med for tidlig sædavgang er vel ikke helt relevant..eller? En donor er vel en som "leverer varen",ikke den som utfører inseminasjonen. Da er det vel greit at jeg svarer deg som anonym da "anonym"...siden du liker det best ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...