Gå til innhold

Simo i Sverige??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som nylig har vært i sverige og kjøpt Simo kombivogn? Hva er prisen på denne der? Hva er ca-pris på bilstol?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ser de har et tilbud på denne på Happyland på Svinesund nå der den koster 3998,- og jeg har ingen anelse om dette er en god pris eller ikke.. hvor mye koster de i Norge? Har tenkt meg dit i morgen, og hvis dette er et godt tilbud kan vi jo like greit kjøpe nå! :)

Skrevet

Babyshop selger ut 2006-modellen for 4999 nå. 2007-modellen ligger på 5999. Dersom du skal ha reversibelt håndtak koster den 1000kr mer, så der er jo litt å spare på å dra til sverige. Få høre når du har vært der da:)

Skrevet

Jeg var i Sverige igår, både på Happyland og Babyproffsen, de selger ikke Simo der, ikke som jeg så i hvertfall, har vært der og tittet en del ganger, de selger mest Brio, emmaljunga og teutonia.

Tittet også på Maxi-Cosi Cabrio Fix, og da kostet det 1200 eller sånn for stolen og det samme for basen. Men tror Acta-Graco er billigere.

Men hos Siljes i Fr.stad er Maxi-Cosi billigere 1100 ca + base da.

Skrevet

Ser på nettsiden til Happyland at de har Brio kombi til 3998,- inkl. vinterpose og stelleveske. Det var da som pokker...jeg har akkurat kjøpt Simo kombi uten veske og bag til 4999,- på Barnas Hus og der hadde de ikke engang vendbart håndtak. Hadde ikke jeg akkurat kjøpt vogn så hadde jeg løpt til Happyland (eller kjørt da) fort som fy...

Skrevet

Jeg har hatt en simovogn... som jeg kjøpte på salg i 2004, det var en 2003 mod. Har ikke vært spesiellt fornøyd. Trekket ble fort slitt i kalesjen, luftene i hjulene gikk fort ut og fotstøtten på sportsdelen ble slarkete etter et par flyturer... mulig jeg fikk en "mandagsvogn" og kanskje det har blitt forbedringer de siste 3 årene... men jeg skal kjøpe en annen vogn denne gang...

Skrevet

Så de selger altså ikke Simo på grensen?!..... Det var jo typisk da... Noen som vet hvor nærmeste Simoforhandler blir da?

Babyshop selger ut BeSafe bilstor for kr999 nå!

Skrevet

Nope, får bare tak i Simo her i Norge...

Bl.a. Babyshop, + flere andre babyutstyrsbutikker selger simo-vogner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...