Lunajenta og Alvegutten Skrevet 6. oktober 2006 #1 Skrevet 6. oktober 2006 Vil bare si at dere er kjempegode å ha! Og så må jeg si gratulerer sååååå mye til alle som er blitt gravide i det siste, og det er jo ikke få! Håper alle oss andre kommer etter veldig snart. Ha en strålende helg alle sammen:)
attpåklatt!! Skrevet 6. oktober 2006 #2 Skrevet 6. oktober 2006 TAkk for det!! Ha en super helg du også!!!! Snart ingen igjen her inne..... *håpe håpe*
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 6. oktober 2006 #3 Skrevet 6. oktober 2006 Velger å takke jeg og :) sitter med en følelse av at dette høstønsket har gått hjem he he. Lykke til alle sammen!!! Husk helgens oppskrift: Deg og kjæresten, god mat, levende lys, rødvin og ikke minst. MASSE SEX!!!
**Håper** Skrevet 6. oktober 2006 #4 Skrevet 6. oktober 2006 Tusen takk og det samme til deg og alle sammen=) Snart skal vi alle over på 1.trimester=) Masse god helg til deg også=)
starfire Skrevet 6. oktober 2006 #5 Skrevet 6. oktober 2006 Hiver meg paa denne jeg ogsaa. Kos dere masse med kjaeresten de som kan det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå